آلدن رینگ در صدر لیست بازی های رها شده و تکمیل شده سال 2022 قرار دارد

بدون شک می توان سال 2022 را به نام بازی Elden Ring ثبت کرد. جدیدترین ساخته استودیوی بازی سازی Fromsoftware با ترکیب المان هایی از سبک های شناخته شده Soulslike و جهانباز توانست موفقیت های زیادی را برای سازندگان این بازی به ارمغان بیاورد.برنده عنوان بهترین بازی سال در این رویداد. Game Awards 2022 یک اثر اکشن با عناصر نقش آفرینی است که توانسته به یکی از تحسین شده ترین و پرفروش ترین آثار امسال تبدیل شود.

رتبه دوم به بازی Stray تعلق دارد. یک بازی مستقل برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و رایانه شخصی منتشر شده است. این بازی شما را در نقش یک گربه قرار می دهد. برنده عنوان بهترین بازی مستقل سال توسط The Game Awards 2022 توسط 4000 کاربر تکمیل و تکمیل شده است. همچنین بازی کنید Pokémon Legends: Arceus مقام سوم را به خود اختصاص داد. این کار توسط 2500 کاربر انجام شد.

در آمار اعلام شده نکات جالب دیگری نیز وجود دارد. آخرین ساخته Studio From Software طولانی ترین بازی امسال است و بیشترین بازخورد را دریافت کرده است. بازی The Last of Us Part I بیشترین بازخورد مثبت و بازی Diablo Immortal را دارد او بدترین واکنش ها را دریافت کرد.

بستگان شما چه نظری دارند؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر به اشتراک بگذارید.

نقد و بررسی بازی Stray توسط BlueTwelve Studio و Annapurna Interactive

بر اساس اطلاعات منتشر شده، بازی Elden Ring در سال 2022 بیشترین تعداد کاربرانی را داشته است که این اثر را تکمیل یا رها کرده اند.

بخوانید  بررسی Willow - شما عالی هستید

با این حال، نکته قابل توجه دیگری در داده های موجود وجود دارد. بازی Elden Ring بیشترین تعداد افرادی را دارد که این بازی را ترک کرده اند.در حال حاضر 261 نفر این بازی را ترک کرده اند. رقم گزارش شده در مقایسه با سایر آثار در سال 2022 بیش از دو برابر است. ممکن است تعداد ذکر شده کم به نظر برسد، اما نمی توان نادیده گرفت. از سوی دیگر، با توجه به داده ها، به نظر می رسد نیمی از افرادی که این بازی را تجربه کرده اند، هرگز به انتها نرسیده اند.

کار قبلی Studio From Software به دلیل ماهیت خاص خود، کاربران زیادی را با چالش ها و مشکلات مختلفی مواجه کرده است. اکنون در جدیدترین اخبار دنیای بازی، بازی Elden Ring در صدر لیست بازی های تکمیل شده امسال قرار دارد. جالب اینجاست که بازی Elden Ring نیز در صدر لیست بازی های رها شده قرار گرفت. بر اساس داده های موجود در HowLongToBeat، تقریباً 6000 کاربر این وب سایت در گزارش های خود گفتند که این بازی Soulslike را تجربه و تکمیل کرده اند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر