بررسی Willow – شما عالی هستید

در سال 1988، ران هاوارد فیلمی فانتزی به نویسندگی جورج لوکاس و باب دولمن ساخت که از شخصیتی به نام ویلو اوفگود (وارویک دیویس) پیروی می کرد که نگهبان کودکی می شود که او پیدا می کند. این کودک اتفاقاً یکی از برگزیدگان است که پیش بینی می شود ملکه شیطان صفت باوموردا را شکست دهد. در نهایت باوموردا توقیف شد و اگرچه این فیلم در زمان اکران هیچ رکوردی در گیشه به دست نیاورد، اما همچنان برای بسیاری از مردم فیلمی دوست داشتنی است. و اکنون یک سری دنباله در دیزنی + آمده است. با این حال، سال‌های 1988 و 2022 دو دوره کاملاً متفاوت از سینما هستند، آیا ویلو می‌تواند با کسانی که دهه 80 را با عینک رز رنگ نگاه می‌کنند، زندگی کند؟ با کمال تعجب، بله.

اگرچه Willow یک سریال شگفت‌انگیز سرگرم‌کننده است، اما یک جنبه از نمایش وجود دارد که می‌تواند بینندگان را از لحظه‌ی لحظه دور کند و آن بخشی از موسیقی انتخاب شده برای نمایش است. Willow امتیاز فوق العاده ای دارد که کاملاً با سریال مطابقت دارد. با این حال، لحظاتی وجود دارد که با موسیقی پاپ مدرن نشانه گذاری شده است که در جای خود نیست. شنیدن این نوع موسیقی برای این سریال تکان دهنده است، اما شاید به این دلیل است که این نمایش سعی می کند توجه مخاطبان جوان تر را نیز به خود جلب کند، اما نتیجه نهایی ناهموار است و مخاطب را ناراحت می کند.

سری جدید دیزنی + یک بار دیگر ویلو را دنبال می کند که او توسط گروهی برای رفتن به یک ماموریت نجات استخدام می شود و خیلی سریع می بینیم که ارتباطی با اولین فیلم وجود دارد که بخش اعظم این داستان را هدایت می کند و البته نیروهای شیطانی. که سد راه این قهرمانان است. این یک ماجراجویی است که واقعاً همه چیز را از دو قسمت اول شروع می کند، بنابراین جزئیات این گروه دوره گرد، و اینکه آنها چه کسانی هستند، همگی برای کل فصل به یک اسپویلر تبدیل می شوند.

بخوانید  مانند راهنمای پول ثروت نامحدود اژدها

وارویک دیویس به عنوان شخصیت اصلی که می‌خواهد یک جادوگر بزرگ باشد، بازمی‌گردد، و این بار بزرگ‌ترین مهمانی ماجراجو، کمی گستاخ و از همه چیز آگاه است – همانطور که قبلاً در ماجراجویی‌ها بوده است. دیدن کمی تکامل بیشتر شخصیت، کسی که هنوز منتظر ماجراجویی بعدی خود است، خوشحال کننده است. الی بامبر در این سریال نقش داو را بازی می‌کند و از بسیاری جهات نمایش را به عنوان شخصیتی که تلاش می‌کند مسیر و هویت خود را پیدا کند، می‌دزدد، بدون اینکه در تغییر سازماندهی گروه گم شود. بازیگران، به طور کلی، فوق‌العاده قوی هستند و هیچ پیوند ضعیفی در قطار وجود ندارد.

اما حتی پس از آن باقی می ماند به نظر می رسد مثل بید این سری خیلی بیشتر از CG به جلوه های عملی متکی است. بله، جلوه های کامپیوتری وجود دارد، اما بیشتر این نمایش سینمای دهه 80 و قبل از آن را فرا می خواند. به نظر می‌رسد این سریال بیشتر بر تنظیماتی تکیه می‌کند که به همان اندازه در روایت این داستان مهم هستند. نماهای پانورامای بزرگی وجود دارد که کشوری وسیع را به ما نشان می دهد که این شخصیت ها از آن عبور می کنند. مواقعی وجود دارد که این گروه در میان جنگل های انبوه قدم می زنند یا در کمپ ها می نشینند.

©2022 Lucasfilm Ltd.  & TM.  تمامی حقوق محفوظ است
©2022 Lucasfilm Ltd. & TM. تمامی حقوق محفوظ است

در عصری که بسته‌ها و بسته‌های محتوای باکیفیت هر هفته از طریق پلتفرم‌های پخش مختلف، تلویزیون کابلی و VOD منتشر می‌شوند، جلب توجه A sight می‌تواند دشوار باشد. اگر در پایان اپیزود 1 جذاب نیست، چرا باید زحمت بکشیم؟ خوشبختانه، Willow کارها را با خلاصه‌ای کوتاه از فیلم اصلی آغاز می‌کند.” این همه اطلاعات لازم برای شیرجه زدن در آن است زیرا Willow زمانی برای تلف کردن ندارد و چیزهایی که بیش از حد توضیح داده نشده اند بخشی از سرگرمی هستند. و رمز و راز. ما در دنیای ارباب حلقه ها، چرخ زمان یا بازی تاج و تخت نیستیم. همه چیز در اینجا خیلی پیچیده نیست. این یک فانتزی بسیار ساده است. که در واقعیت بسیار بیشتر از نمایش های دیگر در آن است. ژانر قسمت اول احساس می‌کند که در حال بازگشت به خانه هستید.

بخوانید  پیوستن گوئندولین کریستی، مریت ویور و بازیگرهای دیگر به فصل ۲ سریال Severance
ما نتوانستیم قسمت پایانی نمایش را ببینیم – چون برای بازبینی ارائه نشده بود – سفر به این قسمت یک انفجار بود. در حالی که بازسازی/تعمیرات اساسی/ادامه محتوای قدیمی‌تر ممکن است برای بینندگان جدید خیلی فراگیر نباشد، Willow یک نمایش ساده است که برای کسانی که با Willow Ufgood آشنا هستند و کسانی که هرگز نام او را نشنیده‌اند بسیار استقبال می‌کند.