آخرین تریلر جنگ داخلی سقوط آمریکا را نشان می دهد

استودیوی A24 تریلر جدید و نهایی جنگ داخلی را منتشر کرده است و شاهد تحسین منتقدان و نقدهای مثبت هستیم.

زمان زیادی تا اکران فیلم جنگ داخلی باقی نمانده است و اخیراً با استقبال گسترده منتقدان روبرو شده است و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونتریلر دیگری از این فیلم منتشر شد. A24 تریلر جدیدی از فیلم Civil War منتشر کرده است که در واقع آخرین تریلر این فیلم است که طی آن شاهد جنگ داخلی آمریکا هستیم که این کشور در شرف سقوط است و در ادامه می توانید این تریلر را تماشا کنید:

از آپارات دانلود کنید

الکس گارلند، کارگردان آثاری چون Ex Machina، Annihilation و سریال Men and Devs کارگردانی و نگارش فیلمنامه جنگ داخلی را بر عهده داشته است. فیلم جنگ داخلی به عنوان یک اکشن هیجان انگیز حماسی توصیف می شود که در آینده ای نزدیک در آمریکا اتفاق می افتد. در طول داستان فیلم، رقابت برای رسیدن به کاخ سفید در آینده نزدیک در آمریکا آغاز می شود. گارلند قبلاً کار جدید خود را به عنوان یک فیلم جاده ای و جنگی با عناصر طنز توصیف کرده بود که شبیه یک تیرانداز است.

جنگ داخلی در تاریخ 12 آوریل (24 آوریل) اکران خواهد شد. کرستن دانست، واگنر مورا، استفن مک کینلی هندرسون، کیلی اسپینی، کارل گلاسمن، سونویا میزونو، جونیکا تی. گیبس و جس متنی از جمله بازیگران حاضر در فیلم جنگ داخلی هستند. همچنین مدتی پیش مدت زمان این فیلم مشخص شد که مدت زمان فیلم جنگ داخلی قرار بود 109 دقیقه یا به عبارتی یک ساعت و 49 دقیقه باشد.

بخوانید  مدیر خلاق سابق World of Warcraft به بلیزارد بازگشت

تحریریه مجله بازی یک گیمر