کهنه سرباز Fallout افکار دلچسبی را درباره این سریال به عنوان اولین نمایش تلویزیونی به اشتراک می گذارد

Emil Pagliarulo کهنه کار Fallout در طول نمایش تلویزیونی در آمازون پرایم نظرات خود را در مورد معنای این فرنچایز برای او به اشتراک گذاشت. او در مورد توییتر/Xهرگز نمی توانستم تصور کنم، در سال 2007، زمانی که این مسیر را شروع کردم، به اینجا ختم شود.

Pagliarulo روی تمام بازی های Fallout که Bethesda تا به امروز منتشر کرده است کار کرده است، از زمانی که این شرکت مالکیت معنوی را در سال 2007 به دست آورد. او طراح و نویسنده اصلی Fallout 3 و 4 و همچنین مدیر طراحی Fallout 76 (علاوه بر رهبری) بود. نقش ها). در Skyrim و Starfield). او می‌نویسد: «بیش از 15 سال است که بخشی از مغزم، 30 درصد در پایین، برای ویرانی پسا آخرالزمان تقسیم شده است.»

Pagliarulo نقش خود را به عنوان استاد داستان Fallout توصیف می‌کند و به مجریان برنامه تلویزیونی، تیمی که در حال حاضر روی Fallout 76 کار می‌کنند و شرکای خارجی مشاوره می‌دهد. اشتباهات اتفاق می افتد، اما، همانطور که او نوشته است، “اشتباهات و اختلافات مرا می کشد. همانطور که باید.”

در مورد خود نمایش، Pagilarulo چیزی جز چیزهای درخشان برای گفتن نداشت. او در این پست نوشت: “برای من، این سریال به نوعی غیرممکن است. نه اینکه ساخته شده باشد، اما جاناتان نولان و شرکت آن به خوبی جوهره Fallout را درک کرده اند: فراتر از هیجان و اغلب طنز، ما را به چالش می کشد که معنی بودن را زیر سوال ببریم. “زنده”.

بخوانید  Final Fantasy 7 Rebirth Review - Destiny's Child

در دیگر اخبار Fallout TV، تاد هاوارد توضیح داد که این سریال چه کاری انجام داد که بازی ها هرگز نمی توانستند انجام دهند. بتصدا پیشنهادهای متعددی را برای یک نمایش تلویزیونی رد کرده بود، تا اینکه جاناتون نولان، خالق Westworld و یکی از نویسندگان شوالیه تاریکی، آنها را متقاعد کرد. در بررسی GameSpot از برنامه تلویزیونی Fallout، منتقد فیل هورنشاو به آن امتیاز 7/10 داد و نوشت: «این سریال زمانی در بهترین حالت خود قرار می‌گیرد که به قهرمان‌هایش نزدیک می‌شود که همگی به طور جداگانه به سراسر Wastelands سفر می‌کنند. اما بیشتر داستان از انحرافات روایی تشکیل شده است و اینها به ندرت توجه زیادی را به خود جلب می کنند. در حالی که داستان‌های بسیاری از شخصیت‌های اصلی و تجربیات آنها قانع‌کننده است، خود پیت استاپ‌ها اغلب کمی صاف می‌شوند. این برنامه امروز پخش می شود و هر هشت قسمت در دسترس خواهد بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر