مدیر خلاق سابق World of Warcraft به بلیزارد بازگشت

کریس متزن که به خاطر کارش روی فرنچایزهای Warcraft و StarCraft شناخته شده بود، بلیزارد را در 2016 اکنون در این استودیو بازگشته است.

«شهروندان آزروت

بسیار خوشحالم که اعلام می کنم کریس متزن به عنوان مشاور خلاق به تیم رهبری Warcraft پیوسته است. متزن در ابتدا بر روی World of Warcraft تمرکز خواهد کرد، سپس کار او به پروژه های دیگر در فرنچایز رو به رشد گسترش خواهد یافت. کریس یکی از اعضای تیم اصلی World of Warcraft بود. از آن زمان در سال در سال 1994 شروع شد. ما بسیار خوشحالیم که در دنیای او که با کمک او ایجاد شده است، متحد می شویم.

World of Warcraft به تازگی فصل اول بسته الحاقی Dragonflight را راه اندازی کرده است که شامل سیاهچاله های جدید برای Mythic+ و اولین حمله این بسته است.

بلیزارد اینترتینمنت اعلام کرده است کریس متزن، کارگردان خلاق بازی اصلی World of Warcraft به این استودیو پیوست. او بلیزارد را در سال 2016 ترک کرد زندگی تومدیر کل Warcraft بازگشت خود را اعلام کرد. به گفته Haitt، کار متزن در درجه اول حول محور سری World of Warcraft خواهد بود و این امکان وجود دارد که او کار خود را در پروژه های دیگر گسترش دهد. در پیام منتشر شده توسط Hait می خوانیم:

متزن با سری Warcraft کار حرفه ای پرباری داشته است و از زمان انتشار Warcraft: Orcs and Humans، اولین بازی این سری، به طرق مختلف به این سری کمک کرده است. در طول مدت حضورش در World of Warcraft، او بیشتر به خاطر کار بر روی تیم خلاق و صداپیشگی شخصیت Thrall شناخته شده است.

بخوانید  احتمال رهبری گروهی از مهاجمان مقبره توسط لارا کرافت در Tomb Raider جدید

کریس متزن، مدیر خلاق سابق World of Warcraft به بلیزارد بازگشت