بازی Suicide Squad پس از عرضه آفلاین خواهد شد


Rocksteady اعلام کرده است که تجربه آفلاین Suicide Squad: Kill the Justice League پس از انتشار بازی در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت.

در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که استودیوی Rocksteady از احتمال تجربه آفلاین Suicide Squad: Kill the Justice League پس از انتشار خبر داده است. در گذشته، Rocksteady اعلام کرده بود که بازیکنان برای تجربه بازی در زمان عرضه به اتصال به اینترنت نیاز دارند. موردی که واکنش منفی بسیاری از طرفداران را در پی داشت.

Rocksteady در سرور Suicide Squad: Kill the Justice League Discord اعلام کرد که بازی پس از راه اندازی به صورت آفلاین قابل بازی خواهد بود: “ما خوشحالیم که تأیید می کنیم که می توانیم تجربه آفلاین کمپین را به بازیکنان ارائه دهیم. “داستان. ما قصد داریم این به روز رسانی را در سال 2024 ارائه کنید.”

تریلر جدیدی از Suicide Squad: Kill the Justice League در The Game Awards 2023 منتشر شد. این بازی را می توان به صورت انفرادی یا آنلاین برای حداکثر چهار بازیکن بازی کرد و به طور کامل از ویژگی های cross-platform و cross-progression پشتیبانی می کند. این بازی سرانجام پس از چندین تاخیر در تاریخ 13 بهمن 1402 (2 بهمن 1393) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S و PC منتشر خواهند شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  در پیش خرید بازی Nintendo Switch، نسخه های جدید و موارد دیگر صرفه جویی کنید