بازیگر نیلوفر سفید در Minecraft بازی می کند


بازیگران Minecraft با اضافه شدن جنیفر کولیج بازیگر فیلم The White Lotus بیشتر گسترش یافته است.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم جنیفر کولیجبازیگر سریال نیلوفر سفید به جمع بازیگران Minecraft پیوست. طبق گزارش Deadline، جنیفر کولیج در این فیلم لایو اکشن که در نیوزلند فیلمبرداری می شود، انتخاب شده است. در حال حاضر جزئیات بیشتری ارائه نشده است و نمی دانیم این بازیگر چه نقشی در فیلم Minecraft بازی خواهد کرد.

جنیفر کولیج در هر دو فصل سریال نیلوفر آبی شبکه HBO نقش تانیا مک‌کوئید را بازی کرد که برای آن جایزه امی 2022 را برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن در مینی‌سریال، گلچین یا فیلم تلویزیونی و بهترین بازیگر زن دریافت کرد. سریال Emmy 2023. این بازیگر همچنین در فیلم های A Mighty Wind (داستان سیندرلا) و عروسی با تفنگ ساچمه ای (ازدواج اجتناب ناپذیر) ایفای نقش کرده است.

جرد هسه، کارگردان ناپلئون دینامیت در راس Minecraft قرار دارد. جزئیات داستان و شخصیت های این اقتباس همچنان مخفی نگه داشته می شود. این فیلم یک همکاری دیگر برای جیسون موموآ و ماری والدتهیه کننده فیلم Dune (Dune) نشان می دهد که با روی لی به عنوان تهیه کننده کار می کنند.

جک بلک، بازیگر فیلم School of Rock و صداپیشه انیمیشن The Super Mario Bros. فیلم (فیلم برادران سوپر ماریو)، جیسون موموآ، بازیگر Aquaman and the Lost Kingdom، اما مایرزبازیگر سریال چهارشنبه دنیل بروکسبازیگر سریال صلح جو و سباستین اوژن هانسنبازیگر Just Mercy با جنیفر کولیج در فیلم Minecraft بازی می کند.

بخوانید  یوبی سافت در E3 2023 حضور خواهد داشت

جیل مسیک، ژان برگماری والد بویر را بکش، تورفی فرانس اولافسون و وای به عنوان تهیه کننده و تاد هالوول، کایلین والترز، برایان مندوزا و جاناتان اسپایتز آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی فیلم Minecraft کار می کنند. برادران وارنر این فیلم لایو اکشن در تاریخ 15 آوریل 1404 (4 آوریل 2025) اکران خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر