WoW Dungeons در حال تعمیرات اساسی دشواری هستند و این بیشتر از کمی گیج کننده است

World of Warcraft به طور اساسی مشکلات سیاه چال خود را اصلاح می کند، و در حالی که تغییرات طولانی مدت به نظر می رسد، آنها بیش از کمی گیج کننده هستند.

بلیزارد تمامی به روز رسانی های سختی سیاه چال را در یک پست وبلاگ جدید تشریح کرده است. در Dragonflight فصل 4 و توسعه آینده بازی The War Within، سیاه چال های کلیدی Heroic، Mythic 0 و Mythic+ همگی تغییرات سختی قابل توجهی خواهند داشت. بلیزارد گفت، این تغییرات نتیجه بازخورد بازیکنان در مورد عدم ارتباط سیاهچال‌های Heroic و Mythic 0، و همچنین بیزاری از تایمرهای مرتبط با سیاهچال‌های سطح پایین Mythic+ است.

در حال پخش: تریلر ویژه World of Warcraft – The War Within Expansion

به طور خاص، Heroic Dungeons به چیزی که در حال حاضر یک مشکل Mythic 0 است گسترش می‌یابد. برعکس، Mythic 0 معادل یک سیاه‌چال کلیدی Mythic 10 خواهد بود، اما بدون تایمر یا ضمائم فصلی. چیزی که در حال حاضر یک سیاهچال کلیدی Mythic 15 است در آینده به سیاهچال Mythic 5 تبدیل خواهد شد و ضمائم در درجه سختی Mythic 2 ظاهر می شوند. تمام پاداش ها و رتبه بندی Mythic+ مربوط به تکمیل این سیاهچال ها برای جبران سختی بالاتر آنها تجدید نظر می شود.

بلیزارد بیان می‌کند که هدفش «تجدیدسنجی مشکلات اصلی برای همسویی با تجربه بازیکن و پیشرفت فصلی» و «خدمت به جامعه‌ای است که از محتوای سیاه‌چال لذت می‌برد اما احساس می‌کند که محتوای Mythic+ به دلیل فشاری که به مشارکت دارد، برای او نیست. به گفته بلیزارد، این تغییرات به بازیکنان کمک می‌کند تا با سرعت خود در سیاه‌چال‌ها حرکت کنند، در حالی که با حذف نیاز به حرکت هر چه سریع‌تر در سطوح کلیدی پایین‌تر، محیطی را که گاهی اوقات می‌تواند یک محیط سمی Mythic+ باشد، بهبود بخشد. در زیر نموداری است که توسط بلیزارد منتشر شده است تا به شما در تجسم تغییرات کمک کند.

قهرمانی به اندازه اسطوره 0 دشوار می شود و اسطوره 0 معادل اسطوره 10 خواهد شد.
قهرمانی به اندازه اسطوره 0 دشوار می شود و اسطوره 0 معادل اسطوره 10 خواهد شد.

این چیزهای زیادی است که باید در نظر گرفت، به خصوص از آنجایی که سختی سیستم سیاه چال Mythic+ از زمانی که برای اولین بار در توسعه Legion در سال 2016 معرفی شد، تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است. برای سال‌ها، سیاه‌چال‌هایی با درجه سختی Heroic فقط برای هفته اول یا بیشتر از راه‌اندازی یک الحاقیه مرتبط به نظر می‌رسیدند و نمی‌توانستند آن‌ها را از دشواری‌های سیاه‌چال‌های معمولی بازی (که به عنوان بخشی از این تغییرات تنظیم نشده‌اند) متمایز کند. پس از آن، سیاه چال های فعلی Mythic 0 فقط برای یک یا دو هفته بیشتر از سیاه چال های Heroic مرتبط هستند، زیرا بازیکنان به سرعت به سراغ کلیدهای Mythic+ می روند.

بخوانید  EA Sports FC 24 ستاره های فوتبال زنان را به تیم Ultimate اضافه می کند

همه تغییرات سختی سیاه چال زمانی که فصل 4 Dragonflight در بهار امسال همراه با نسخه های ریمیکس سطوح حمله Dragonflight قبلی وارد می شود، رخ می دهد. چند ماه بعد، الحاق بعدی بازی، The War Within، اولین قسمت از یک خط داستانی سه الحاقی را منتشر خواهد کرد که بلیزارد آن را The Worldsoul Saga نامیده است.

به نظر می‌رسد بلیزارد می‌خواهد نگاهی دقیق‌تر به محتوای گروهی و فعالیت‌های پایانی بازی بیندازد. The War Within یک فعالیت جدید به نام Delves را اضافه می‌کند که می‌تواند به صورت انفرادی یا در گروه‌های کوچک بازی شود و به بازیکنان معمولی اجازه می‌دهد تا در پایان بازی کسب درآمد کنند. جوایز بازی در اوایل سال جاری، بلیزارد توانایی تکمیل سیاهچال‌های سختی معمولی Dragonflight را با دنبال‌کنندگان NPC معرفی کرد، که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا سیاهچال‌ها یا نقش‌های کلاس جدید را در محیطی معمولی‌تر و بدون فشار اضافی بازیکنان دیگر یاد بگیرند.