انتشار اولین تریلر از فیلم جدید ژاپنی گودزیلا


توهو اولین تریلر فیلم Godzilla Minus One را منتشر کرده است که ظاهر وحشتناک گودزیلا را به نمایش می گذارد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم ژاپنی جدید گودزیلا منتشر شد. Toho به تازگی اولین تریلر این فیلم را منتشر کرده است و مشخص شده است که فیلم جدید گودزیلا با نام Godzilla Minus One منتشر خواهد شد. در طول تریلر شاهد فیلمبرداری زیادی نیستیم و تنها در انتها شاهد نمای کوتاهی از گودزیلا هستیم که ظاهری ترسناک و جذاب دارد. در زیر می توانید آن تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

ظاهر گودزیلا در این تریلر با ظاهر این هیولای محبوب ژاپنی در فیلم Godzilla: King of the Monsters و Godzilla vs Kong ترسناک تر و خطرناک تر است. توهو همراه با تریلر، اولین پوستر فیلم Godzilla Minus One را نیز منتشر کرده است که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید:

اولین پوستر فیلم گودزیلا منهای یک

فیلم Godzilla Minus One به کارگردانی و نویسندگی تاکاشی یامازاکی است که پیش از این روی جلوه های ویژه فیلم Shin Godzilla و همچنین جلوه های ویژه فیلم جدید Godzilla کار کرده است. اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات این فیلم در دسترس نیست. Godzilla Minus One در تاریخ 3 نوامبر در ژاپن اکران خواهد شد. علاوه بر این، فیلم جدید گودزیلا در تاریخ 1 دسامبر در آمریکای شمالی اکران خواهد شد.

Godzilla x Kong: The New Empire به کارگردانی آدام وینگارد، فیلم بعدی هیولاها و نسخه آمریکایی گودزیلا، در ۱۵ مارس ۲۰۲۴ (۲۵ مارس ۱۴۰۲) اکران می‌شود. برایان تایری هنری، کیلی هاتل، ربکا هال، دن استیونز، فالا چن، الکس فرنس و ریچل هاوس آنها از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla x Kong: The New Empire نقش آفرینی کردند.

بخوانید  تریلر Battlefield 2042 محتوای هیجان انگیز فصل 7 را به نمایش می گذارد
تحریریه مجله بازی یک گیمر