Surgeon Simulator Dev Bossa Studios یک سوم کارمندان خود را اخراج می کند



استودیو Bossa، تیم سازنده سری I Am Bread و Surgeon Simulator، طبق گزارش‌ها 19 کارمند خود را اخراج کرده است. این حدود یک سوم نیروی کار شرکت است و 40 نفر برای ساخت بازی ماجراجویی بقای تعاونی Lost Skies باقی مانده اند.

GamesIndustry.biz اخراج کارکنان در Bossa Studios را تایید کرده است، با یکی از بنیانگذاران هنریک اولیفیرز می گوید که این کاهش ها به دلیل یک “طوفان کامل از رویدادها” است. Olifiers به ​​افزایش هزینه های عملیاتی، تاخیر در تصمیم گیری های تامین مالی در سراسر صنعت و بازی های بزرگ تعطیلات اشاره کرد که به عناوین مستقل آسیب می رساند. استودیو Bossa در سال گذشته بازی جدیدی منتشر نکرده است و Lost Skies برای امسال برنامه ریزی شده است. در ماه می گذشته در نمایشگاه Humble Games افشا شد.

در حال پخش: هزینه انسانی اخراج | در محل

اولیفیرز گفت: «با توجه به این وضعیت ماه آبی، ما مجبور شدیم تصمیم سختی را برای بازسازی استودیو بگیریم تا موقعیتی را که در پایان امسال در آن قرار گرفتیم منعکس کنیم و اکنون تمام تلاش خود را بر روی Lost Skies متمرکز کنیم. این بدان معناست که ما خود را در وضعیت دلخراشی می یابیم که مجبوریم حدود یک سوم استودیو، از جمله برخی از نزدیک ترین همکارانمان را رها کنیم.»

این اخراج ها کمتر از یک سال پس از اعلام اولیفایر صورت می گیرد GamesIndusty.biz چرا Bossa حقوق خود را به Surgeon Simulator و I Am Bread را به TinyBuild فروخت تا Lost Skies را بسازد. در آن زمان، Olifiers توضیح داد: “ما در حال دو برابر کردن یک بخش جدید هستیم، بنابراین منطقی است که یک جعبه جنگی داشته باشیم که به ما امکان می دهد با هر نوع تاخیر یا سرمایه گذاری قابل توجهی که تصمیم به انجام آن در این بازی جدید انجام دهیم مقابله کنیم. که داریم.” انجام میدهم.”

سال گذشته برای توسعه دهندگان بازی بی رحمانه بود، زیرا شرکت های بزرگی مانند Ubisoft، Unity و Amazon Games مشاغل خود را کاهش دادند. اخراج و تعطیلی استودیو یک سناریوی اصلی برای سال 2023 بوده است و تخمین زده می شود که 7000 شغل از بین برود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر