خوب Dragon's Dogma 2 Sorcerer Build به Arisen شما تقریباً به تمام نقاط ضعف دشمن و مجموعه ای قدرتمند از راه های بهره برداری از آنها دسترسی می دهد. جادوگر یک کلاس ساده است که سودمندی آن به همان اندازه که در مهارت های اساسی آن نهفته است، در جادوهای آن است. تنها نقطه ضعف این است که افزایش آنها چندان چشمگیر نیست مگر اینکه به عنوان یک جادوگر به بازی ادامه دهید.
راهنمای ساخت Dragon's Dogma 2 Sorcerer ما بهترین مهارت ها را در هر دسته و نحوه استفاده موثر از آنها نشان می دهد. اگر نمیدانید جادوگر در سلسلهمراتب شغلی کجا قرار میگیرد، فهرست ردیف شغلی Dragon's Dogma 2 را بررسی کنید.
چگونه در Dragon's Dogma 2 جادوگر بازی کنیم
جادوگر یک کلاس نسبتا ساده است. شما طلسمهای عنصری قدرتمندی میزنید که استقامت زیادی را مصرف میکنند، و برای حمله اولیه خود که به طور خودکار دشمنان نزدیک را هدف قرار میدهد، پیچ جادویی ضعیفتری به دست میآورید. ریختن طلسمها چندین ثانیه طول میکشد که در طی آن شما در برابر حملات آسیبپذیر هستید، اما معامله این است که علاوه بر مهارتهای اصلی جادوگر، جادوگران به چندین طلسم چند منظوره با قدرت بالا دسترسی دارند که مناطق وسیعی را تحت تأثیر قرار میدهند.
نسخه کوتاه همه چیز: شما با طفره رفتن از دشمنان و طلسم کردن جادوگر بازی می کنید. با این حال، نکات دیگری وجود دارد که باید در نظر داشت.
- عقب بمانید – جادوگران هیچ مهارت دفاعی برای نبرد نزدیک ندارند و حتی یک پرتاب سنگ گوبلین به موقع، طلسم شما را مختل می کند. از خط مقدم نبرد دور شوید و اجازه دهید که پیادههایتان حواس دشمنان را پرت کنند، در حالی که با خیال راحت طلسم میکنید.
- پیادههای خود را برنامهریزی کنید – از آنجایی که جادوگران برای دفع دشمنان خود به شخص دیگری متکی هستند، برای زنده ماندن در مبارزات سخت به مهارتهای پیادهسازی مناسب نیاز دارید. یک جنگجو یا جنگجو می تواند رهبری را به عهده بگیرد، با یک Mage که شفا می دهد، مگر اینکه شما به خوبی معجون تهیه کنید و به اندازه کافی با همه پیاده های خود به اشتراک بگذارید.
- Galvanize Is Not Your Friend – آموزش اولیه The Sorcerer بیان می کند که توانایی گالوانیزه برای بازیابی استقامت مهم ترین ابزار شما است، زیرا طلسم ها استقامت بسیار بالایی دارند. او دروغ گفته. گالوانیزه چند ثانیه طول می کشد تا استقامت شما را بازیابی کند، سرعت حرکت شما را کاهش می دهد و از طلسم کردن شما جلوگیری می کند.
- به جای آن از سیب زمینی استفاده کنید – به جای آن از هارسپود و روبورانت هارسپود (نه گندیده) نگهداری کنید. اینها باید بهطور خودکار در جایگاههای مورد استفاده سریع شما ظاهر شوند، بنابراین میتوانید در حالی که دکمه انتخاب مهارت را فشار دادهاید، بدون وقفه در طلسمها، آنها را مصرف کنید.
- Levitation بی ایراد نیست – Levitation ممکن است یک طلسم کوچک سرگرم کننده به نظر برسد که به شما امکان می دهد شناور شوید، زیرا این کار را انجام می دهد، اما شما را از آسیب سقوط نجات نمی دهد. اگر از ارتفاعی بپرید، معلق شوید و به اندازهای سقوط کنید که آسیبی به آن وارد شود، همان مقدار آسیبی را خواهید دید که پریدن بدون معلق شدن هوا میبینید.
- نمونه کارهای طلسم خود را متنوع کنید – طلسم های متعدد را با هم ترازهای عنصری یکسان ذخیره نکنید، در غیر این صورت اگر دشمنانتان در برابر آن عنصر مقاومت کنند، در مضیقه قرار خواهید گرفت.
بهترین مهارت های جادوگر در Dragon's Dogma 2
مهارتهای جادوگر نسخههای مختلفی از یک چیز را انجام میدهند – آسیب اساسی وارد میکنند – اما مفیدترین جادوها آنهایی هستند که به شما انعطافپذیری بیشتری میدهند. شما می خواهید از نزدیک شدن بیش از حد به دشمن خودداری کنید و تا حد امکان از طلسم خود آسیب ببینید.
شما می توانید با انجام ماموریت های جانبی خاصی قفل Meteor و Maelstrom، دو تا از قدرتمندترین جادوهای بازی را باز کنید. آنها قدرتمند هستند، اما با برخی هشدارها همراه هستند. قابلیت Quick Spell هیچ تاثیری روی هیچکدام ندارد و نمی توانید Meteoron را هدف قرار دهید. هر دو طلسم مطمئناً مفید هستند، اما ما روی چهار موردی تمرکز کردهایم که به شما کمک میکنند تقریباً از هر موقعیتی عبور کنید.
ما مهارت های اساسی را در اینجا نام برده ایم، اما پس از باز شدن قفل نسخه های ارتقا یافته، باید فورا آنها را خریداری کنید.
لوین
لوین یکی از طلسم های آغازین شماست، اما ارزش آن را دارد که برای مدت طولانی آن را نگه دارید. این یکی چندین رعد و برق را احضار می کند، و اگر پس از ریخته گری اولیه به فشار دادن دکمه طلسم ادامه دهید، رعد و برق های اضافی را با هزینه استقامت کمی کمتر احضار خواهید کرد. برخلاف Thundermine، لوین نقاط خاصی را روی دشمنان بزرگ هدف قرار می دهد، بنابراین می توانید بارها و بارها به نقاط ضعیف ضربه بزنید و اگر به خوبی هدف گیری کنید، باس ها را ناتوان کنید.
برخلاف Thundermine، لازم نیست نگران فریب دادن دشمنان به یک مکان بسیار خاص باشید تا آنها واقعاً آسیب ببینند.
سمندر
Salamander یک گام عملی بالاتر از Flagration است و کنترل آن آسان تر است. اگرچه Flagration کمی بیشتر طول می کشد، زاویه دوربین هدف گیری و ارزیابی فضای بین شما و هدف را به چالش می کشد. سمندر در مقابل شما می دود و زمین را شعله ور می کند، بنابراین می توانید در حین آتش زدن دشمنان خود از خطر دور بمانید. بهتر از آن، چند ثانیه پس از راه اندازی باقی می ماند.
هاگول
هاگول گردبادی از یخ ایجاد میکند که منطقه وسیعی را میپوشاند و بر دشمنان آسیبدیده سرمازدگی وارد میکند، خواه قبل از طلسم خیس شده باشند یا نه. Frostbite دشمنان را کند می کند و از اقدامات آنها جلوگیری می کند، که وقتی در محاصره اوباش دشمن هستید عالی است.
فوران پیشاپیش
Prescient Flare یک گوی انرژی را به یک هدف می چسباند که پس از چند ثانیه منفجر می شود و این یکی از مهم ترین جادوها در زرادخانه جادوگران است. بدون همسو شدن با هیچ عنصری آسیب وارد می کند، بنابراین مقاومت های دشمن را نادیده می گیرد و روی Drakes و Griffons به همان اندازه خوب عمل می کند. هنگامی که آن را به دشمن هدف خود متصل می کنید، هرگونه حمله اضافی قبل از انفجار گوی باعث می شود که انفجار آسیب بیشتری وارد کند. نکته منفی این است که فقط روی یک هدف تأثیر می گذارد، اما می توانید از قابلیت Quick Spell برای چرخش سریع چندین گوی استفاده کنید.
بهترین مهارت های اولیه جادوگر در Dragon's Dogma 2
یکی از مهارت های اصلی جادوگر برای بازی کردن این حرفه کاملاً حیاتی است. داشتن بقیه چیزها خوب است، اما احساس نکنید که باید فوراً امتیازهای رشته خود را خرج کنید.
املای سریع
املای سریع مهمترین مهارت اساسی است، یک غیرفعال ضروری برای زنده ماندن به عنوان یک جادوگر. مطابق با نامش، QuickSpell زمان بازیگری شما را کوتاه می کند، بنابراین می توانید Salamander و Prescient Flare را به جای پنج ثانیه در حدود یک ثانیه پخش کنید.
معراج کنید
Levitate هنگام پرش ارتفاع بیشتری به شما می دهد و آن را برای اکتشاف استثنایی می کند. شما همچنان آسیب سقوط خواهید دید – به بالا مراجعه کنید – اما عبور از شکاف ها و گرفتن سینه های دور از دسترس با این مهارت بسیار آسان تر است.
ترکیدن پیچ
ترکیدن پیچ حمله استاندارد پیچ جادویی شما را افزایش می دهد و به شما امکان می دهد آن را شارژ کنید تا آسیب بیشتری وارد کنید. یک رعد و برق شارژ شده برای کاهش چشمگیر HP هارپی یا گابلین بدون نیاز به توقف و طلسم مناسب کافی است. این کار مقابله با گروههای دشمن ضعیفتر را آسانتر میکند، بنابراین میتوانید سریعتر به کاوش بازگردید.
بهترین جادوگر Dragon's Dogma 2 را افزایش می دهد
Wizard Augments یک مقدار ترکیبی است. برخی از آنها برای هر کلاسی مفید هستند، اگرچه تعداد کمی از آنها فقط در صورتی ارزش دارند که بخواهید به حرفه های مبتنی بر جادو پایبند باشید.
خردمندی
Sagacity قدرت جادویی شما را افزایش می دهد، که اگر با Sorcerer بچسبید یا به چیزی مانند Magic Archer بروید بسیار مفید است – نه برای چیز دیگری.
استاز
اگر شما هم مثل من یک کلکسیونر اقلام هستید، این یکی عالی است. مواد فاسدشدنی مانند گیاهان و گوشت را برای مدت طولانی تری تازه نگه می دارد و به شما زمان بیشتری برای کاوش قبل از نیاز به ترکیب آنها یا رها کردن آنها به مهمانخانه می دهد.
کاتالیزور
کاتالیز آسیب وارد شده را هنگام هدف قرار دادن نقاط ضعف عنصری دشمن افزایش میدهد، و از آنجایی که کلاسهای غیر جادویی میتوانند سلاحهای خود را با قدرت عنصری آغشته کنند، پس از تغییر حرفه خود میتوانید آن را با خود ببرید.