Alan Wake 2 فقط به صورت دیجیتال در دسترس خواهد بود

بازی Alan Wake 2 در تاریخ 25 می (17 اکتبر) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

رامدی در پایان نمی‌خواست یک بازی فیزیکی که نیاز به دانلود داشته باشد منتشر کند: «ما نمی‌خواستیم یک محصول دیسکی منتشر کنیم که برای پخش آن نیاز به دانلود داشته باشد. فکر نمی‌کنیم تجربه جالبی باشد. “

Remedy اعلام کرده است که بازی Alan Wake 2 فقط به صورت دیجیتالی عرضه خواهد شد و خبری از عرضه فیزیکی آن نیست.

رمدی قیمت بازی را دلیل دیگری برای این اقدام دانست. نسخه دیجیتال نسخه استاندارد بازی را با قیمت 60 دلار و همچنین نسخه PC را روی کنسول ها در دسترس قرار می دهد. قیمت آن فقط 50 دلار است. نسخه لوکس 80 دلار برای کنسول و 70 دلار برای رایانه شخصی است. نسخه Deluxe شامل Expansion Pass برای دو بسط بازی و چندین پوسته درون بازی است.

در ویترین اخیر پلی استیشن، اولین گیم پلی بازی مورد انتظار Alan Wake 2 به نمایش درآمد و بد نیست بگوییم که بازی ترسناک بقا Remedy بار دیگر توجه ها را به خود جلب کرده است. پس از این پخش، استودیوی توسعه بخش پرسش و پاسخ وب سایت بازی را به روز کرد و به بسیاری از مسائل پرداخت.

یکی از اطلاعات جالب و مهم بازی الن ویک است 2 فقط به صورت دیجیتالی منتشر خواهد شد و رمدی گفت که قصد ندارد نسخه فیزیکی بازی را منتشر کند این استودیو دلایل مختلفی برای این کار دارد. اول اینکه بسیاری از مردم به خرید دیجیتال روی آورده اند: “می توانید پلی استیشن 5 را بدون درایو دیسک بخرید، و Xbox Series S نیز یک کنسول فقط دیجیتالی است. ارائه بازی های ویدئویی مدرن فقط به شکل دیجیتال غیر معمول نیست.

بخوانید  ساخت سریال کمدی جدید بیگ بنگ تئوری برای پخش از شبکه مکس