محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.
Maybelline در تلاش برای جلب توجه به این موضوع در بازی های آنلاین تنها نیست. اخیراً، استفی ایوانز، پخشکننده توییچ، علیه آزار جنسی در بازیهای آنلاین صحبت کرد و با به چالش کشیدن خود برای ساختن ساندویچ هر زمان که کسی به او میگوید این کار را در بازی انجام دهد – و اشاره کرد که چگونه تفسیرهای جنسیتی همیشه در مسابقات آنلاین راهاندازی میشود.
کمپین جدیدی از Maybelline نیویورک، آزار جنسیتی در بازیهای ویدیویی را با انجام یک آزمایش اجتماعی هدف قرار میدهد تا ببیند اگر گیمرهای مرد زن هستند، در یک مسابقه آنلاین چگونه رفتار میشود. گزارش های GamesHub.
از همان ابتدا، جوئل و درو تجربه متفاوتی نسبت به گذشته دارند و چندین بازیکن به محض شنیدن صحبتهایشان، بازی را ترک میکنند. زمانی که در یک بازی جدید بارگذاری میشود، طولی نمیکشد تا بازیکن دیگری بگوید “عوغه خفه شو”، با آزار بیشتر این دو اینفلوئنسر، از جمله پیشنهاد “برگرد به سینک” و “به من زنگ بزن” بابا”. هر دو بازیکن همچنین تعدادی “پیشنهاد” جنسی دریافت می کنند که تقریباً به طور کامل برای ویدیوی Maybelline نادیده گرفته شد.
میبلین به یک مطالعه اخیر اشاره می کند که نشان می دهد 83 درصد از گیمرهایی که خود را زن معرفی می کنند،رفتار یا زبان توهین آمیز به طور مستقیم در حین بازی آنلاین تجربه و/یا مشاهده شده است. این ویدئو با فراخوانی از همه بازیکنان به پایان می رسد که در صورت تجربه این نوع آزار و اذیت، “صحبت کنند و به یکدیگر کمک کنند”.
این ویدیو بخشی از ابتکار سلامت روانی شجاع با هم میبلین است و عنوان آن از طریق چشمان آنها است. این ویدیو با تأثیرگذاران بازی های ویدیویی صحبت می کند لومینیوم و پالادین آمبر در مورد تجربیات بازی آنلاین خود با چت صوتی، قبل از داشتن گیمرهای مرد جوئل برگز و DrewD0g تا با بازی با مدولاسیون صدا و نمایه های پخش کننده زنانه آن را برای خود تجربه کنند.
تحریریه مجله بازی یک گیمر