تمدید زودهنگام سری Outer Banks برای فصل 4

خبر تمدید سریال Outer Banks در رویداد طرفداران Poguelandia در هانتینگتون بیچ کالیفرنیا اعلام شد و تریلر 9 دقیقه ای فصل سوم نیز منتشر شد. بازیگران دوست دارند تعقیب استوکس، مادلین کلاین، مدیسون بیلی، جاناتان دیویس، کارلاسیا گرانت، رودی پانکو، نورث آستین و درو استارکی هواداران در این مراسم حضور داشتند و با اعلام تمدید سریال جوانان بانک های خارجی برای فصل چهارم، هواداران را شگفت زده کردند.

جوناس پیت، جاش پیت و شانون برکخالقان، تهیه کنندگان اجرایی و نمايش دهندگان Outer Banks بيانيه مشترکی منتشر کردند و گفتند: «ميزبانی Poguelandia یک رویداد فوق العاده بود. گروه Pogues ماجراجویی بزرگی را سپری می کند و حالا با گسترش سریال برای فصل 4، می توان انتظار تغییرات و تحولات بیشتری را در داستان داشت. از نتفلیکس، بازیگران شگفت‌انگیز ما و طرفداران ما برای امکان‌پذیر کردن این امر تشکر می‌کنیم.”

سریال درام ماجراجویی جنایی Outer Banks نتفلیکس برای فصل چهارم قبل از فصل سوم تمدید شد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که نتفلیکس از تمدید زودهنگام سریال محبوب Outer Banks برای فصل چهارم خبر داده است. دستور تولید فصل چهارم این مجموعه درام جنایی ماجراجویی پنج روز قبل از شروع فصل سوم در 4 مارس 1401 (23 فوریه 2023) داده شد.

فصل اول سریال Outer Banks در آوریل 2020 در اوج شیوع ویروس کرونا در شبکه آنلاین نتفلیکس منتشر شد و به سرعت بینندگان زیادی را به خود جذب کرد. فصل دوم این سریال درام ماجراجویی جنایی نیز در جولای 2021 پخش شد. اگر این سریال از همان الگوی توزیع پیروی کند، احتمالاً باید تا فصل چهارم آن در نیمه دوم سال 2024 صبر کرد.

بخوانید  استودیو People Can Fly بازی شوتر PvP برای ایکس باکس می‌سازد