نویسنده فیلمنامه فیلم Supergirl مشخص شد


برادران وارنر و دی سی به‌تازگی نویسنده فیلمنامه فیلم Supergirl: Woman of Tomorrow از دنیای جدید دی سی را انتخاب و استخدام کرده‌اند.

مقاله‌ مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده دی سی (چپتر اول)

سوپرگرل یکی از شخصیت‌هایی است که قرار است در دنیای جدید دی‌سی صاحب یک فیلم مستقل شود و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نویسنده فیلم Supergirl مشخص و معرفی شده است. آنا نوگیرا که بیشتر به‌عنوان بازیگر سریال The Vampire Diaries، سریال The Blacklist و سریال Hightown شناخته می‌شود، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Supergirl: Woman of Tomorrow را پس از توافق با برادران وارنر و دی سی استودیو بر عهده گرفته است. این فیلم هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و هیچ کارگردانی در این پروژه حضور ندارد.

آنا نوگیرا

اطلاعات خیلی زیادی از فیلم Supergirl: Woman of Tomorrow در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که این فیلم داستان کارا زور-ال جوان ملقب به سوپرگرل را دنبال می‌کند که به‌دنبال گرفتن انتقام است و فیلم Supergirl براساس مینی‌کمیکی به همین نام اثر تام کینگ ساخته می‌شود. همچنین این نکته می‌تواند جالب باشد که پس از اعلام ساخت این فیلم، تمامی کمیک‌های Supergirl: Woman of Tomorrow به فروش رفت تا DC Comics به سود سرشاری دست پیدا کند.

همچنین هنوز بازیگر نقش سوپرگرل در فیلم Supergirl: Woman of Tomorrow مشخص و معرفی نشده است. در هر حال فیلم Superman: Legacy قرار است شروع کننده فیلم‌های Gods and Monsters باشد که فیلم سوپرمن: میراث قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) اکران شود و جیمز گان نوشتن فیلمنامه و کارگردانی این فیلم را عهده دارد. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Superman: Legacy از بهار سال آینده آغاز خواهد شد.

بخوانید  نسخه Madame Web 4K Steelbook Edition در حال پیش‌سفارش است

دیوید کورنسوت در نقش کلارک کنت ملقب به سوپرمن، ریچل بروزناهان در نقش لوئیس لین، ناتان فیلیون در نقش گای گاردنر/گرین لنترن، ایزابلا مرسد در نقش هاوک‌گرل، آنتونی کاریگان در نقش رکس میسون ملقب به متامورفو و ادی گاتگی در نقش Mister Terrific، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Superman: Legacy حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. هنوز بازیگر نقش

تحریریه مجله بازی یک گیمر