یک بازی در حال ساخت است که در آن شما به صورت مردم سیلی می زنید



رئیس UFC، دانا وایت، یک بازی ویدیویی جدید به نام Power Slap را معرفی کرد که در آن شما به صورت آنلاین به مردم سیلی می‌زنید. این بازی از یک نمایش بحث برانگیز به نام Power Slap الهام گرفته شده بود که در آن دو نفر تا جایی که می توانند به یکدیگر سیلی می زنند.

بازی آینده مقداری دریافت کرد پس بک آنلاین به چند دلیل، یکی از آنها ادعای کپی برداری از بازی موبایل دیگری به نام سیلی زدن به پادشاهان.

علاوه بر این، نگرانی دیگر این است که بازیکنان ممکن است سعی کنند این بازی را در زندگی واقعی تقلید کنند. زمانی که Power Slap در ابتدا پخش شد، به دلیل خطر مشت زدن چند بار به صورت، انتقادات زیادی را دریافت کرد. در یک اخبار BuzzFeed گزارش، کورتنی اولسون، یک مبارز بازنشسته، توضیح داد که به دلیل نمایش از از دست دادن حافظه و چند مشکل دیگر برای سلامتی رنج می برد. گزارش Buzzfeed توضیح داد که شرکت در دعواهای سیلی خطرناک است زیرا ضربه شدید به صورت سریع می تواند منجر به نوسانات خلقی، اختلالات شناختی، از دست دادن حافظه و حتی زوال عقل شود.

برای اخبار کمی کمتر ترسناک، داستان ما را در مورد اینکه چگونه می توانید به عنوان سرباز گربه در Call of Duty بازی کنید و اینکه چگونه برنامه نویسان Diablo 4 به برخی از بازیکنان پیشنهاد می کنند که به چمن بروند را بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  سری بیگانه FX ستاره چرخ زمان را اضافه می کند
تحریریه مجله بازی یک گیمر