یک بازی جدید و فوق العاده از سازندگان Bulletstorm برای Xbox

به گزارش Windows Central، در پیامی که اخیرا توسط سرمایه گذاران این استودیو منتشر شده، People Can Fly گفته است که حقوق مالکیت بازی و IP Project Xbox به طور کامل متعلق به مایکروسافت است و علاوه بر ناشر بودن، مالکیت معنوی آن نیز متعلق به آن ها خواهد بود. اگرچه در حال حاضر مشخص نیست که آیا این بازی بر اساس IP موجود Xbox ساخته می شود یا اینکه یک بازی کاملاً جدید متعلق به مایکروسافت است و حتی در این مرحله نیز سبک بازی اعلام نشده است. اگرچه می توان انتظار یک تیرانداز را داشت.

مردم می توانند آرم پرواز کنند

استودیوی Peoplecon Fly که بیشتر به خاطر ایجاد Bulletstorm شناخته شده است، در حال همکاری با Xbox برای یک بازی جدید AAA است.

طبق آخرین اخبار بازی، استودیوی بازیسازی People Can Fly در حال ساخت یک بازی جدید AAA است. استودیوی People Can Fly که سابقه ساخت بازی های اول شخص مانند Painkiller و Bulletstorm را دارد، با همکاری مایکروسافت که مایکروسافت ناشر آن است، روی یک بازی جدید AAA کار می کند. این بازی اکنون با نام Project Maverick شناخته می شود و بودجه آن 30 تا 50 میلیون دلار تخمین زده می شود که مایکروسافت آن را به طور کامل برای ساخت بازی پرداخت خواهد کرد.

در همین حال، استودیوی People Can Fly که از سال 2007 تا 2015 متعلق به اپیک بود و اکنون مستقل شده است، در گذشته روی IP های Xbox کار کرده است. آنها در ابتدا بازی اصلی Gears of War را برای رایانه شخصی پورت کردند و همچنین Gears of War Judgment را در ارتباط با Epic Games تولید و منتشر کردند. بازی Outriders جدیدترین بازی تولید شده توسط این استودیو لهستانی است که با همکاری Square Enix تولید شده و از روز انتشار در اختیار کاربران Game Pass قرار گرفته است.

بخوانید  نقد فیلم زندگی (2022) | بازنگری ایشی‌گورو به شاهکار کوروساوا
تحریریه مجله بازی یک گیمر