یک بازی انحصاری ایکس باکس احتمالا در پلتفرم های بیشتری منتشر خواهد شد


طی یک پادکست، ادعا شد که مایکروسافت قصد دارد یکی از انحصاری های محبوب خود را منتشر کند و آن را بر روی پلتفرم های مختلف منتشر کند.

Nate the Hate در پادکست اخیر خود اشاره کرد که مایکروسافت می خواهد یکی از آثار انحصاری خود را که قبلاً به عنوان یکی از نامزدهای بازی سال ذکر شده بود، حذف کند. به گفته این خودی: «در سال 2024، مایکروسافت یکی از بازی های انحصاری محبوب خود را به سیستم یکی از رقبای خود خواهد آورد. این بازی مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و مورد علاقه بسیاری از طرفداران قرار گرفت.

ضمناً این اثر در سال انتشار خود در بحث بهترین بازی سال شرکت کرد. من معتقدم زمانی که این بازی به طور رسمی معرفی شود، بسیاری از طرفداران را هیجان زده خواهد کرد. چون این کار بازی با کیفیت است. من فکر می کنم این یک حرکت هوشمندانه از سوی مایکروسافت از منظر تجاری خواهد بود. به دلیل کیفیت و پتانسیل IP، چند بازی انحصاری چند پلتفرمی و انتشار آنها بر روی نینتندو سوییچ و پلی استیشن ممکن است آنها را فراتر از مرزهای ایکس باکس در دسترس قرار دهد.

مجموعه ای از شخصیت های Hi-Fi Rush

تعدادی از طرفداران معتقدند این بازی معرفی نشده Hi-Fi Rush از Tengo Gameworks است که سال گذشته منتشر شد و باعث تعجب بسیاری از بازیکنان و منتقدان شد. مایکروسافت پیش از این دو بازی Ori را روی نینتندو سوییچ منتشر کرده بود. این شرکت همچنین به پشتیبانی از Minecraft در پلی استیشن و سایر پلتفرم ها ادامه می دهد.

مایکروسافت به وعده خود مبنی بر انتشار بازی های کراس پلتفرم از استودیوهای Bethesda و Double Fine مانند Deathloop، Ghostwire: Tokyo و Psychonauts 2 عمل کرد، اما در نهایت بازی Starfield برای این پلتفرم انحصاری شد. مت بوتیرئیس استودیو ایکس‌باکس اورجینال در سال ۲۰۱۹ اعلام کرد که مالک این پلتفرم در مورد انتشار بازی‌های بعدی این استودیو روی پلی‌استیشن و نینتندو سوییچ تصمیم می‌گیرد و عرضه‌ها به‌صورت سری انجام می‌شود. وی در این زمینه گفت:

بخوانید  Nintendo Direct June 2023 Confirmed For Wednesday

“من فکر می کنم سوال اصلی بیشتر این است که آیا عرضه چند پلتفرمی یک بازی برای این فرنچایز منطقی است یا خیر، نه اینکه آیا باید روی نینتندو سوییچ یا پلی استیشن باشد. به عبارت دیگر، آیا این بازی سبک مناسبی است که از در دسترس بودن بر روی آن سود می برد. پلتفرم‌های مختلف، یا بازی‌ای است که می‌توانیم با تمرکز منابع خود بر روی انحصار و مفید بودن پلتفرم‌هایمان، از شما حمایت کنیم؟ مانند xCloud، Xbox Game Pass و Xbox Live برای اطمینان از تأثیر.

تحریریه مجله بازی یک گیمر