یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های PC سال هم اکنون به صورت زنده منتشر می‌شود

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

THE مجموعه Batman: Arkham خرید محکم دیگری است که بهترین نسخه های بازی از سه گانه افسانه ای شوالیه تاریکی Rocksteady را گرد هم می آورد. هر یک از این عناوین نسخه GOTY هستند، و Batman: Arkham Knight به تنهایی ارزش پذیرش را دارد، زیرا شامل مقدار نامعقول محتوایی در طول فصل خود است.

افشا: GameSpot و Fanatical هر دو متعلق به Fandom هستند.

بازی های Fanatical هرگز تمام نمی شود، اما همینطور است تبلیغات مه جنون هنوز هم یکی از بزرگترین و بهترین پیشنهادات آن است. این مجموعه عظیمی از بازی‌های تخفیف‌خورده را ارائه می‌دهد، از جمله نسخه‌های اخیر و بسیاری از بازی‌های بزرگ که ممکن است قبلاً از دست داده باشید. بیشتر هزاران بازی موجود در فروش کلیدهای Steam هستند، اگرچه برخی از عناوین مانند بازی های یوبی سافت از DRM های مختلف استفاده می کنند.

برای طرفداران ترسناک، بازسازی های اخیر را از دست ندهید Resident Evil 2 و 3. Resident Evil 2 جواهر این دسته است، در حالی که Resident Evil 3 بازگشتی کوتاه تر و اکشن تر به Racoon City است. هر دو بازی فوق‌العاده به نظر می‌رسند، دارای گیم‌پلی به‌روزرسانی‌شده هستند و قابلیت پخش مجدد بالایی دارند. علاوه بر این، آنها در Steam Deck قابل بازی هستند.

برخی از نکات برجسته این رویداد عبارتند از Mortal Kombat 11: Ultimate یک ورود خونین با شکوه در سری بازی های مبارزه وحشیانه. این یک داستان فوق العاده دارد، Fatalities که شما را وادار به پرتاب می کند و شما می توانید به عنوان برخی از بزرگترین اسطوره های هالیوود بازی کنید. آیا تا به حال شب را به این فکر کرده اید که آیا رمبو می تواند ساب زیرو را در یک مبارزه تک به تک برش دهد؟ خب دیگه تعجب نکن

بخوانید  نقد و بررسی فیلم اسکار 2023 تجزیه و تحلیل ویدئو

دوست دارید اکشن انیمه ای داشته باشید؟ بررسی Dragon Ball Z: Kakarot که یک چرخش سرگرم کننده در ماجراهای Goku ایجاد می کند. تصاویری خیره‌کننده، جذابیتی سرگرم‌کننده با افزایش قدرت، و نبردی که می‌تواند واقعیت را به دو نیم کند. برای چیز عجیب‌تر، هیدئو کوجیما وجود دارد Death Stranding. بخشی از شبیه‌ساز پیاده‌روی پس از آخرالزمان، بخشی شبیه‌ساز پیام‌رسانی، و تمام WTF، این یک نگاه عجیب اما ترسناک به جهانی در آستانه انقراض است.

به عنوان یک جایزه، با خرج کردن 12 دلار یا بیشتر، یک چرخش در چرخ متعصب به دست خواهید آورد، و یک کوپن به دست می آورید که می تواند در سفارش بعدی یا حتی یک بازی رایگان بازخرید شود. معاملات فلش هر روز وجود خواهد داشت، بنابراین به یاد داشته باشید که هر 24 ساعت یک بار بررسی کنید تا ببینید چه بازی هایی در فروش هستند.

همچنین چند نسخه اخیر در این ویژه وجود دارد، و اکنون که مدتی برای رفع آنها می گذرد، ممکن است ارزش بررسی داشته باشند. شوالیه های گاتهام یک سندباکس اکشن شایسته است، داستان های ظهور یک اکشن-RPG دلربا است و مجموعه میراث شبکه نبرد مگا من تمام جذابیت های کلاسیک GBA به سیستم های مدرن منتقل شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید لیست کامل زیر را بررسی کنید.

تخفیف های برتر در فروش جنون مه متعصب