یکی از طرفداران جنگ ستارگان، بازی رویایی ماندالوریایی را تصور می کند که همه ما می خواهیم بازی کنیم



یک بازی ویدیویی بر اساس The Mandalorian در حال حاضر در دست ساخت نیست، اما یکی از طرفداران سری موفق جنگ ستارگان، یک ماکت وسوسه انگیز از اینکه یک بازی بالقوه که شامل شکارچی جایزه نمادین است، ساخته است. در توییتر، GavMakesGames، طراح رابط کاربری فنی EA DICE، چندین مدل اسکرین شات برای یک بازی رویایی ماندالوریا به اشتراک گذاشت. اسکرین شات ها بر روی دین جارین، سفارشی سازی کاراکترها، تایپوگرافی منظم و طراحی چشم نواز منوی اصلی تمرکز دارند که کمی شبیه Star Wars Jedi: Survivor است.

“به ساخت ماکت برای بازی هایی که وجود ندارند برگردید.” GavMakesGames توییت کرد. “در اینجا برخی از هنرهای UX/UI و شیوه های طراحی است که در چند روز گذشته انجام داده ام.”

همراه با نگاهی به ماندو در زره براق Beskar، نگاهی به چندین زره جایگزین، حالت عکس و شکارچی فضلی که در محیط بیابانی و جنگلی ایستاده است نیز وجود دارد. فقط می توان امیدوار بود که او در ماه جنگلی اندور باشد و برای شکار اووک ها، مرگبارترین گونه جنگ ستارگان، آماده شود.

بخوانید  احتمال مشخص شدن تاریخ عرضه کنسول پلی استیشن 5 اسلیم

در حالی که بهترین شرط شما برای انجام یک بازی Mandalorian، در حال حاضر، این است که GameCube قدیمی خود را بیرون بیاورید و گرد و غبار دیسک خود را برای Star Wars: Bounty Hunter پاک کنید، هنوز تعداد زیادی بازی جنگ ستارگان در افق وجود دارد. Star Wars Jedi: Survivor در اوایل امسال راه اندازی شد و یوبی سافت در حال کار بر روی Star Wars Outlaws است، یک بازی جهان باز که در آن می توانید سرزمین های Outer Rim را به عنوان Kay Vess کشف کنید.

یک بازی تیراندازی اول شخص جنگ ستارگان نیز از Respawn Entertainment منتشر می‌شود، استودیو Bit Reactor در حال کار بر روی یک بازی استراتژیک جنگ ستارگان است و توسعه‌دهنده Detroit: Become Human Quantic Dream در حال توسعه بازی Star Wars: Eclipse از دوران جمهوری بالاست.

علاوه بر این، پروژه جنگ ستارگان Skydance New Media به کارگردانی امی هنیگ به عنوان یک اکشن ماجراجویی سینمایی با داستانی اصلی توصیف می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر