گزارش حاکی از آن است که بسط The Final Shape بازی Destiny 2 می تواند آخرین شانس Bungie برای مستقل ماندن باشد.



در پشت صحنه در Bungie توسعه دهنده Destiny 2، روحیه به دنبال اخراج گسترده شرکت ها و سایر اقدامات کاهش هزینه ها به پایین ترین حد خود رسیده است. در یک جدید گزارش IGNمنابع استودیویی می گویند که فضای “دلخراش” ایجاد شده است و این شرکت در معرض خطر جذب کامل سونی است.

در حالی که Bungie در سال 2022 به مبلغ 3.6 میلیارد دلار توسط سونی خریداری شد، این شرکت بر روی کاغذ همیشه توانسته است به طور نسبتاً مستقل فعالیت کند. پس از خرید، هیئت مدیره آن متشکل از هرمان هالست، رئیس استودیو پلی استیشن، اریک لمپل، معاون ارشد سونی، لوئیس ویلگاس، مدیر ارشد فناوری Bungie، یکی از بنیانگذاران Bungie، جیسون جونز، و مدیر عامل Bungie، پیت پارسونز است. اساساً، پارسونز در مورد تصمیمات رای قطعی می‌گیرد، اما مشکل اینجاست که سونی بانجی را مجبور می‌کند تا به اهداف مالی خاصی دست یابد.

در حال پخش: Destiny 2: The Final Form | تریلر رسمی سینمایی

اگر Bungie نتواند به این اهداف دست یابد، سونی می تواند به طور قانونی هیئت مدیره را منحل کند و تمام حقوق رای را از شرکت بگیرد. این سناریویی است که پس از انتشار Lightfall در اوایل سال جاری به احتمال زیاد به نظر می رسید، زیرا گسترش ضعیف باعث شد استودیو پیش بینی مالی سال 2023 خود را تا 45 درصد از دست بدهد و تعداد بازیکنان برای Destiny 2 به رکوردهای رکورد زده برسد. طبق گزارش IGN، پارسونز تصمیم گرفت 100 کارمند در چندین بخش را به منظور کاهش هزینه ها اخراج کند، در حالی که سایر ابتکارات با هدف تقویت روحیه در شرکت به میزان قابل توجهی کاهش یافت.

Bungie همچنین توقف استخدام، حذف پاداش تعطیلات، کاهش بودجه سفر، و همچنین تعلیق یا پایان دادن به چندین مزایا کارکنان، مانند تعدیل غرامت سالانه که مطابق با نرخ های بازار است، ایجاد کرد. بر اساس این گزارش، زمانی که کارمندان پرسیدند که آیا مدیریت Bungie نیز برای جلوگیری از اخراج کارکنان، دستمزدها را کاهش خواهد داد، یکی از مدیران بخش پاسخ داد که Bungie “این نوع شرکت نیست”.

با گزارش IGN مبنی بر اینکه به نظر می رسد مدیریت ارشد Bungie “درجه شگفت انگیزی از بی تفاوتی، اگر نگوییم خصومت یا خصومت آشکار” نسبت به وضعیت فعلی شرکت نشان می دهد، روحیه به شدت ضربه خورد. اگر The Final Shape نتواند از Lightfall پیشی بگیرد، اخراج‌های بیشتری انتظار می‌رود، چیزی که Bungie با به تعویق انداختن توسعه از فوریه تا ژوئن به دنبال جلوگیری از آن است.

بخوانید  رونمایی از Xbox Elite Series 2 رنگ های قرمز و آبی

توسعه‌دهنده استقلال خود را بین دوره‌هایی که زیر نظر مایکروسافت کار می‌کرد و قرارداد انتشاراتی با اکتیویژن بلیزارد داشت، متعادل کرد. پس از جدا شدن از اکتیویژن بلیزارد در سال 2019، بانجی به سرعت خود را به عنوان یک رهبر در بازار بازی های زنده معرفی کرد و در عین حال سطح بالایی از روحیه کارکنان را حفظ کرد. به گفته منابع IGN، حال و هوای فعلی در Bungie این است که دوران “مردم محور” به پایان رسیده است و اعتماد بین کارمندان و مدیریت از بین رفته است.

در حال حاضر، Bungie در موقعیتی نامطمئن قرار دارد زیرا کارمندان خود را بین رهبری ظاهرا ضعیف و انتظارات بالای سونی از استودیو Destiny می‌بینند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر