کوئنتین تارانتینو در حال آماده شدن برای کارگردانی جدیدترین فیلم خود است

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تارانتینو در گذشته افکار زیادی را درباره بازنشستگی و آخرین فیلمش بیان کرده است و گفته است که آخرین فیلم‌های بسیاری از کارگردان‌ها “وحشتناک” هستند و او می‌خواهد از سرنوشتی مشابه برای خودش جلوگیری کند. این کارگردان جدیدترین فیلم خود روزی روزگاری در هالیوود را فیلم «حماسی» خود خواند و گفت که فیلم دهم و آخرین فیلم او بیشتر یک «مخاطره» برای پایان دادن به کارش خواهد بود. پس جای تعجب نیست که فیلم بعدی او احتمالاً بار دیگر در دنیای سینمای هالیوود اتفاق می افتد.

کوئنتین تارانتینو همیشه درباره برنامه های بازنشستگی خود صریح بوده و گفته است که می خواهد پس از ساخت 10 فیلم یا در 60 سالگی بازنشسته شود. با نزدیک شدن سریع دو مرحله، الف گزارش THR تارانتینو مدعی است که در حال کار بر روی فیلمنامه The Movie Critic، دهمین و آخرین فیلم خود است.

طبق منابعی که THR به آنها اشاره کرده است، فیلم The Movie Critic در دهه 1970 لس آنجلس می گذرد و یک زن در آن نقش آفرینی می کند. برخی حدس می زنند که فیلم ممکن است بر منتقد مشهور فیلم، پائولین کائل تمرکز کند، که به خاطر نقدهای تیز و شوخانه اش که اغلب بر خلاف نظر جریان اصلی بود، شهرت دارد. این پروژه هنوز به یک استودیو متصل نشده است، اما می تواند از اوایل این هفته به دنبال مسکن باشد.

بخوانید  عبور تعداد بازیکنان Assassin’s Creed Valhalla از ۲۰ میلیون

اگرچه تارانتینو محدودیت‌های سختی را برای حرفه سینمایی خود قائل شد، اما پس از بازنشستگی تارانتینو همچنان می‌توانست به دنبال فعالیت‌های خلاقانه دیگری باشد و علاقه خود را به نوشتن نمایشنامه و رمان ابراز کند. او اولین رمان خود، اقتباسی از روزی روزگاری در هالیوود را در سال 2021 منتشر کرد.

تارانتینو از زمان اولین حضورش در فیلم Pulp Fiction در سال 1994، 9 فیلم را کارگردانی کرده است. فیلم‌های او هم تحسین منتقدان و هم جنجال‌هایی را برای او به همراه داشته است، با Pulp Fiction و Django Unchained که هر دو جایزه اسکار بهترین فیلمنامه را برای او به ارمغان آوردند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر