کنسل شدن یانگ راک بعد از 3 فصل توسط NBC


NBC از لغو دو سریال کمدی Young Rock و Grand Crew خبر داد و دستور ساخت سریال St. Denis Médical را صادر کرد.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون NBC سریال Young Rock را بعد از 3 فصل کنسل کرد. همانطور که توسط هالیوود ریپورتر گزارش شده است، این کمدی با گروه Grand Crew لغو شده است. NBC هنوز در مورد سریال American Auto تصمیم نگرفته است، اما St. Denis Medical که یک مستند نقش آفرینی است وندی مک‌لندون کاوی منتشر شده

سریال راک جوان با نقش آفرینی دواین جانسون این برنامه بر نمایش چندین دوره از زندگی راک متمرکز بود: کودکی در هاوایی، دبیرستان در پنسیلوانیا، و کالج در میامی. سریال حول محور کمپین ریاست جمهوری دواین جانسون در سال 2032 می چرخد. فصل سوم سریال یانگ راک با شروع کار دواین جانسون در هالیوود به پایان رسید.

سریال Young Rock 37 قسمت را به مدت 3 فصل به طرفداران ارائه کرد

سریال کمدی یانگ راک در فوریه 2021 پخش شد و 37 قسمت در 3 فصل به طرفداران داد. آدرین گرولکس، برادلی ثابت و اولین مورد Latukfu است آنها نقش راک را در این کمدی بازی کردند. در این مجموعه تعداد زیادی کشتی گیر نیز حضور داشتند.

اگرچه خبری از تمدید یانگ راک برای فصل چهارم نیست، اما طرفداران دواین جانسون می توانند در آینده منتظر آثار بیشتری از این بازیگر باشند. ستارگان راک در بازسازی لایو اکشن موانا حضور دارند و تنها چند روز از اعلام بازگشت این بازیگر به دنیای سریع و خشمگین می گذرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  میوه های شیطانی جهان One Piece و منشاء آنها