کنترلرهای گیتار PS5 و Xbox را برای جشنواره Fortnite در آمازون پیش خرید کنید

دنیای فورتنایت با سرعتی سرسام آور در حال رشد است، و اگر روزانه مراقب بازی های رویال نبرد نباشید، به راحتی می توانید چیزی را از دست بدهید. یکی از به‌روزرسانی‌های مهم اخیر بازی، حالت ریتمی به نام Fortnite Festival است که از اواخر سال 2023، همکاری‌های بزرگی با لیدی گاگا و The Weeknd به ما داده است. این اساساً گروه راک در Fortnite است و حتی توسط Harmonix توسعه داده شده است. به سرعت به امروز بروید و اکنون می‌توانید کنترلر گیتار بی‌سیم PDP Riffmaster برای Fortnite را پیش‌سفارش کنید و روشی جذاب‌تر برای اجرای بازی ریتم نسبت به صفحه کلید یا کنترلر استانداردتان ارائه می‌کند.

همچنین دارای طراحی مشکی براق است و برای ذخیره سازی آسان تاشو است. به عبارت دیگر، این یک اختراع مجدد مدرن از گیتارهای پلاستیکی گذشته است. یک انتخاب جالب طراحی، یک چوب آنالوگ است که در پشت گردن، روبروی جعبه (دکمه) اول قرار دارد.

مدل های پلی استیشن و ایکس باکس به طور رسمی مجوز دارند و اکنون برای پیش خرید در دسترس هستند. نسخه پلی استیشن با PS5 و PS4 سازگار است، در حالی که نسخه Xbox روی Series X|S، Xbox One و PC کار خواهد کرد.

بخوانید  کارگردان می گوید دی سی هنوز به فیلم های Wonder Woman علاقه ای ندارد

به خاطر داشته باشید که Epic Games هنوز تاریخی برای پچ سازگاری Rock Band اعلام نکرده است. اما سازنده اعلام کرده است که در دست ساخت است و امیدواریم که Riffmaster تا زمان راه اندازی کنترلر کاملاً با جشنواره Fortnite سازگار باشد. 30 آوریل.

اگر یک گیتار قدیمی Rock Band 4 در خانه دارید که هنوز وضعیت خوبی دارد، احتمالاً با جشنواره Fortnite کار خواهد کرد. اما اگر سال‌ها توانسته‌اید مجموعه‌تان را از دست بدهید (یا پس از کنسرت‌های زیاد از بین می‌رود)، این مجموعه جدید شیک را برای حرفه‌ی جدید خود به عنوان یک ستاره راک در جشنواره Fortnite انتخاب کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر