کارگردان می گوید دی سی هنوز به فیلم های Wonder Woman علاقه ای ندارد

پروژه مورد انتظار پتی جنکینز، کارگردان جنگ ستارگان، اسکادران سرکش، پس از شکست های اخیر، می تواند زندگی جدیدی را ببیند. این فیلم که در ابتدا برای اکران در دسامبر 2023 برنامه ریزی شده بود، از برنامه دیزنی در سپتامبر 2022 خارج شد و گمانه زنی هایی را در مورد آینده آن ایجاد کرد. با این حال، جنکینز در مصاحبه اخیر خود در پادکست Talking Pictures فاش کرد که یک بار دیگر مشغول توسعه داستان Rogue Squadron است.

جنکینز که به خاطر کارش بر روی فرنچایز Wonder Woman شناخته می شود، توضیح داد که تولد دوباره Rogue Squadron پس از انحلال برنامه های او برای Wonder Woman 3 در برادران وارنر اتفاق افتاد. و DC Studios جنکینز (از طریق ورایتی) گفت: «وقتی فیلم Wonder Woman 3 از بین رفت، من و لوکاس‌فیلم می‌گفتیم: «اوه، ما باید این معامله را انجام دهیم». در ادامه می توانید مصاحبه کامل را مشاهده کنید.

جنکینز در مورد جدایی خود از Wonder Woman گفت: “آنها در حال حاضر علاقه ای به انجام یک Wonder Woman ندارند… با آنچه در DC می گذرد، این کار آسانی نیست.” هنگامی که Wonder Woman 3 در دسامبر 2022 سقوط کرد، جنکینز در مقاله ای درباره توییتر“من هرگز دور نشدم… حاضر بودم هر چیزی را که از من می خواستند در نظر بگیرم. فهمیدم که در حال حاضر نمی توانم کاری انجام دهم تا چیزی به جلو بروم. آشکارا DC در تغییراتی که آنها باید بیاورند دفن شده است، بنابراین من درک کنید که این تصمیمات در حال حاضر دشوار است.”

پس از تحولات دی سی در دسامبر 2022، ژانویه 2023، رئیس و مدیرعامل، جیمز گان و پیتر سافران از 10 پروژه جدید از استودیو دی سی پرده برداری کردند – پنج فیلم و پنج سریال تلویزیونی HBO Max. در فوریه 2024، اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه فیلمبرداری فیلم شاخص استودیو، که اکنون به سادگی سوپرمن نام دارد، آغاز شده است و اولین باری است که یک فیلم پس از نسخه کلاسیک ریچارد دانر و کریستوفر ریو در سال 1978، این عنوان ساده را دارد.

بخوانید  Suicide Squad: Kill The Justice League حتی برای حالت تک نفره به اتصال مداوم اینترنت نیاز دارد

تحریریه مجله بازی یک گیمر