کلیپ Star Wars: The Acolyte یک استاد جدی را در مقابل شاگرد مرتد خود قرار می دهد

هنوز چند هفته دیگر به نمایش Star Wars: The Acolyte باقی مانده است، و در حال حاضر، ما نمی دانیم که چرا یک کارآموز سابق پاداوان به نام Mae (آماندلا استنبرگ) چنان کینه ای نسبت به جدی دارد که به چندین نفر بین آنها حمله کرده است. . Mae نه جدی است و نه یک سیث، و به نظر می رسد او استعداد خاصی در Force دارد. اما حتی توانایی‌های Mae's Force در مقایسه با مربی سابق او، جدی استاد سول (لی جونگ جائه)، در یک کلیپ جدید از The Acolyte کمرنگ می‌شود.

به نظر نمی رسد تلاش زیادی برای فرار سول از بهترین ضربه های Mae انجام شود. او حتی به راحتی تلاش او را برای کشیدن شمشیر نوری قبل از برداشتن چاقوهای Mae خنثی می کند. شکاف مهارتی بین آنها به قدری آشکار است که تصور اینکه چرا داد و بیداد Mae به همین جا ختم نمی شود دشوار است. او برتری یافته است، و اکنون او نیز از سلاح خارج شده است.

رقص مبارزه نیز در این صحنه چشمگیر است، به ویژه به این دلیل که هر چند ثانیه یک بار به کات های سریع متوسل نمی شود. با پوشیدن ماسک Mae، تشخیص اینکه چقدر از این صحنه توسط استنبرگ و لی یا دوبلورهای بدلکاری آنها انجام شده است دشوار است. صرف نظر از این، استنبرگ اخیراً با نواختن تم نمادین جنگ ستارگان جان ویلیامز بر روی ویولن پدربزرگش، استعدادهای موسیقی خود را نشان داد. علاوه بر این، Jedi Master Sol تمرکز یک ویژگی برجسته بود که اوایل این هفته منتشر شد.

بخوانید  مشاغل Hanger 13 به عناصر مخفی کاری و چند نفره Mafia 4 اشاره دارند

دیزنی پلاس دو قسمت اول The Acolyte را در 4 ژوئن منتشر خواهد کرد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر