چرا گلن پاول فیلم های بزرگ را رد می کند، از جمله فیلمی که همیشه می خواست بسازد؟

علیرغم دریافت نقش اصلی در فیلم Top Gun: Maverick، سال 2024 برای گلن پاول سال بزرگتری بود. کمدی رمانتیک موفق Anybody But You پاول را به عنوان یک مرد برجسته معرفی کرد و انتظار می‌رود فیلم بعدی او، Twisters، یکی از بزرگترین فیلم‌های پرفروش تابستان باشد. اما به گفته پاول، او به این زودی شنل یا لباس ابرقهرمانی نخواهد پوشید.

ویژگی جدید هالیوود ریپورتر در مورد پاول اشاره می کند که این بازیگر در مورد اجتناب از «طعمه اسکار» و «همچنین کرایه مارول» مصمم است. پاول همچنین نقش اصلی در فیلم آینده پارک ژوراسیک را رد کرد، اگرچه او عاشق فیلم اصلی و داستان آخرین قسمت است.

پاول گفت: «ژوراسیک یکی از فیلم های مورد علاقه من است. “این یکی از کارهایی است که در تمام زندگی ام می خواستم انجام دهم. من این فیلم را بازی نمی کنم زیرا فیلمنامه را خواندم و بلافاصله با خودم گفتم که حضور من در این فیلم کمکی به این کار نکرد. فیلمنامه فوق العاده است، مهم این نیست که کجا راضی کنید

با این حال، پاول به طور کامل از فرنچایز اجتناب نمی کند. همانطور که ماه گذشته اعلام شد، پاول در بازسازی فیلم The Running Man به کارگردانی ادگار رایت بازی خواهد کرد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Five Nights at Freddy's Movie Ending And Post-Credits Scene Explained