فیلمی از Deadlock شوتر MOBA شایعه شده Valve به صورت آنلاین به بیرون درز کرد که اکشن Steampunk را نشان می دهد.

فیلمی از Deadlock، بازی آینده که طبق گزارشات در حال توسعه در Valve است، به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است که گیم پلی بازی تیرانداز قهرمان چند نفره را در اکشن نشان می دهد. ویدیوهای گیم پلی جدید حالت تمرین Deadlock، چندین شخصیت قهرمان او و خطوط آسمانی را برای بازیکنان به نمایش می گذارد، شبیه به سیستم skyhook مورد استفاده در BioShock: Infinite.

Gabe Follower، خالق محتوای Valve که به عنوان ترکیبی از تأثیرات Dota 2 و Team Fortress 2 توصیف شده است، گزارش داد که این بازی یک تجربه رقابتی سوم شخص با فرمت 6v6، مکانیک های دفاع از برج و ترکیبی از استیم پانک و فانتزی خواهد بود. تاثیرات طراحی این حساب کاربری ادعا می کند که “ترکیبی از Dota 2، Team Fortress 2، Overwatch، Valorant، Smite و Orcs Must Die”.

چند روز پیش Gabe Follower نوشت: «طراحی قهرمانان کاملاً از دنیای Dota الهام گرفته شده است. “نقشه اصلی به یک شهر اروپایی مدرن استیمپانک اشاره دارد – بسیار شبیه به Half-Life. در ابتدا، بازی حاوی عناصر علمی تخیلی الهام گرفته از Half-Life و Portal بود، اما پس از بازخورد ضعیف، تیم در حال توسعه تصمیم گرفت بر روی فانتزی تمرکز کند.”

چندین قهرمان نیز فاش شدند، از جمله آیوی شیطون، جنتلمن شیطان اینفرنوس، مامور حیله گر هیز، توپ شیشه ای لیدی گیست، و تیرانداز رنگ پریده ویندیکتا. جالب اینجاست که چندین مورد از این شخصیت‌ها با علامت «عالی برای بازیکنان جدید» مشخص شده‌اند که نشان‌دهنده یک رویکرد تازه‌وارد است. همچنین نگاهی دقیق تر به حالت های آموزشی ارائه شده در بازی وجود دارد که به بازیکنان این فرصت را می دهد تا با کنترل ها و گیم پلی Deadlock آشنا شوند.

بخوانید  در اینجا پنج مجموعه Lego Animal Crossing که ماه آینده راه اندازی می شوند را مشاهده می کنید

اگر Deadlock بازی بعدی Valve باشد، با رقابت سختی در این بازار روبرو خواهد شد. Valorant و Overwatch 2 مخاطبان قابل توجهی دارند، در حالی که انتظار می رود Marvel Rivals NetEase نیز پس از انتشار در ژانر بازی های رقابتی سر و صدا ایجاد کند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر