تنوع دشمنان و باس ها در Black Myth: Wukong شگفت انگیز است

گزارش جدید حاکی از آن است که افسانه سیاه: Wukong بیش از 160 نوع دشمن مختلف خواهد داشت.

بر اساس گزارشی جدید از یک نویسنده معروف توییتر، توسعه‌دهنده Black Myth: Wukong مجموعه‌ای خیره‌کننده از دشمنان و باس‌ها ایجاد کرده است. بنابراین در این بازی بیش از 160 نوع دشمن و 80 باس مختلف وجود دارد.

این افشاگر همچنین خاطرنشان کرد که Black Myth: Wukong دارای حالت New Game Plus است که در هنگام راه اندازی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. با توجه به این ویژگی و ارائه چندین پایان متفاوت به داستان، بازی آینده استودیوی Game Science ارزش تکرار را دارد. همچنین در گزارشی که اخیرا منتشر شده، ادعا شده است که این بازی از درجه سختی کمتری نسبت به دیگر آثار سالزبورن برخوردار خواهد بود.

میمون قهرمان در افسانه سیاه: ووکونگ توسط دشمنان احاطه شده است

داستان و اساطیر اسطوره سیاه: ووکونگ ریشه در افسانه ها و افسانه های چینی دارد و بر اساس داستان سفر به غرب ساخته شده است. در این بازی اکشن و نقش آفرینی، بازیکنان به دنبال Destined One هستند و باید برای رسیدن به سرنوشت خود با دشمنان قدرتمند در راه مبارزه کنند. به گفته سازنده، Black Myth: Wukong دنیایی خیره کننده و باستانی را به تصویر می کشد که شامل مکان های مختلفی برای کاوش خواهد بود.

استودیوی Game Science اخیرا تایید کرده است که Black Myth: Wukong در تاریخ 30 آگوست 1403 (20 اوت 2024) برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس منتشر خواهد شد. Xbox Series S برنامه ریزی شده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  افزایش احتمال خرید Balistic Moon Studio توسط سونی