کجا می توان Visions Of Mana را برای PS5 و Xbox Series پیش خرید کرد


اسکوئر انیکس در مراسم جوایز بازی سال گذشته، Visions of Mana را معرفی کرد، یک قسمت کاملاً جدید از سری اکشن-RPG کلاسیک خود که در سال 2024 برای PS5، PS4، Xbox Series X و PC از طریق Steam عرضه خواهد شد. وب سایت رسمی Visions of Mana اطلاعات اولیه در مورد طرح و موقعیت ارائه می دهد. بازیکنان نقش Val، یک “نگهبان روح” را بر عهده خواهند گرفت که به دوست دوران کودکی خود می پیوندد تا درخت جادویی مانا را جوان کند. طبق توضیحات بازی، Vision of Mana همانطور که در تریلر اعلامی بازی نشان داده شده است، دارای «مکان‌های مسحورکننده با انتقال‌های تقریباً بدون درز در یک میدان نیمه باز برای کاوش» و نبردهای اکشن «سریع و چند بعدی» خواهد بود. که در جریان The Game Awards 2023 برای اولین بار عرضه شد.

در حالی که باید منتظر بمانیم تا Square Enix جزئیات بیشتری در مورد بازی و تاریخ انتشار نهایی به اشتراک بگذارد، Visions of Mana در حال حاضر برای پیش خرید در چندین خرده فروش در دسترس است. تا کنون، تنها نسخه استاندارد 60 دلاری در خرده‌فروشی‌های بزرگ ارائه شده است و هیچ پاداشی برای پیش‌سفارش فاش نشده است. جهنم، حتی جعبه نهایی نیز تایید نشده است. با این وجود، طرفداران می توانند Visions of Mana را برای PS5، PS4، Xbox Series X|S و PC از لینک های زیر پیش خرید کنند.


اگر تریلر Visions of Mana توجه شما را به خود جلب کرد و نمی توانید منتظر تماشای بقیه سریال باشید، می توانید از آن لذت ببرید. مجموعه مانا در نینتندو سوییچکه شامل Final Fantasy Adventure، Secret of Mana و نسخه اصلی دو بعدی Trials of Mana در یک بسته می باشد. همچنین می توانید آن را بازیابی کنید آزمایشات مانا دوباره به صورت سه بعدی انجام دهید در پلی استیشن، رایانه شخصی یا نینتندو سوییچ در آمازون، یا در افسانه مانا بازسازی HD بر روی فروشگاه اینترنتی را تغییر دهید، فروشگاه پلی استیشنیا بخار.

تحریریه مجله بازی یک گیمر