تعداد صحنه های بعد از پایان Ant-Man 3 را مشخص کنید

پل راد در نقش اسکات لانگ (مرد مورچه ای) اوانجلین لیلی به عنوان هوپ پیم (زنبور)، مایکل داگلاس مثل هنک پیم، میشل فایفر مثل جانت ون داین، کاترین نیوتن در نقش لنگ، جاناتان میجرز مانند کانگ فاتح، کوری استول مانند MODOK، داوود داسمالچیان در نقش وب، پارک رندال مثل جیمی وو، بیل موری مانند لرد کرایلر، کیتی اوبرایان در نقش جنتورا و ویلیام جکسون هارپر آنها در نقش Quaz جزو بازیگرانی هستند که در Ant-Man and the Wasp: Quantumania ظاهر شدند.

افرادی که موفق به تماشای فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania شدند، تعداد صحنه های پس از پایان این فیلم را تایید کردند.

طبق گفته استیون واینتراب از Collider، Ant-Man and the Wasp: Quantumania دو صحنه پس از پایان خواهد داشت که هر دو بسیار مهم هستند و او آنها را تحسین کرد. اریک دیویس از Fandango به مخاطبان پیشنهاد کرد تا پایان Ant-Man 3 صبر کنند و این دو صحنه را تماشا کنند، زیرا این دو صحنه کیفیت خوبی دارند و از اهمیت بالایی برخوردار هستند. گروهی دیگر قول داده اند به زودی ویدئوی این دو صحنه را برای کسانی که فیلم را دیده اند تولید و منتشر کنند.

صبح امروز Ant-Man and the Wasp: Quantumania برای گروهی از منتقدان و طرفداران نمایش داده شد که بسیاری از آنها این فیلم را بهترین قسمت از سه گانه سینمایی Ant-Man و شروعی قدرتمند برای فاز پنجم فیلم Marvel Cinematic می دانند. Universe که ظاهرا نقش بزرگی در شکل دادن به کارهای آینده MCU ایفا می کند. علاوه بر این، بازی جاناتان میجرز در نقش کانگ فاتح مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونتعداد صحنه های بعد از پایان Ant-Man 3 مشخص شد.

بخوانید  مشترکین Fortnite Crew همچنین از Rocket League Premium Rocket Pass برخوردار می شوند
Ant-Man and the Wasp: Quantumania قرار است در تاریخ 17 فوریه اکران شود. پیتون روزوکارگردان دو قسمت اول فیلم Ant-Man فیلم Ant-Man 3 را بر اساس فیلمنامه ای از جف لاونزنویسنده و تهیه کننده سریال ریک و مورتی عهده دار این کار بود

اسکات لانگ با کانگ فاتح در Ant-Man and the Wasp: Quantumania ملاقات می کند.