کالاف دیوتی موبایل فصل 1 call of duty mobile دانلود بازی کالاف دیوتی + « دیتا » | 1gamer

در صفحه جدید می‌توانید با وارد کردن آیدی کلن دوستان خود وارد آن شوید و یا با انتخاب create clan، یک کلن مخصوص به خود بسازید. به هیچ‌عنوان از VPN استفاده نکنید – در سایت اصلی Activision بر روی گزینه Support بزنید و برای تیم پشتیبانی بازی درخواست تجدید نظر ثبت کنید – مدتی از اکانت خود استفاده نکنید. اسکور استریک‌ها، سلاح‌های ویژه‌ای هستند که می‌توانید از آن‌ها در مسابقات چند نفره استفاده کنید. در پایان هر تورنمنت، برندگان جوایز فوق‌العاده‌ای بدست می‌آورند؛ پس این فرصت طلایی را از دست ندهید و به دنیا نشان دهید که چه بازیکنان حرفه‌ای در ایران داریم.

  • با این که تجربه بازی Call of Duty Mobile سرگرم‌کننده است و در حالت عادی جذابیت زیادی دارد، اما این اثر یک سیستم پاداش بزرگ نیز بهره‌مند است.
  • از طرف دیگر، در بازی فورتنایت نیز ما پرداخت درون برنامه‌ای داریم با این تفاوت که برای این بازی باید اقدام به خرید ویباکس فورتنایتکنید و ویباکس نام پول رایج بازی فورتنایت است.
  • ارز درون‌برنامه‌ای بازی کالاف دیوتی موبایل، با نام خرید CP سی پی کالاف دیوتی موبایل شناخته می‌شود.
  • اگر اهل بازی‌های جنگی، اکشن و تفنگی هستید، خوب است بدانید بازی‌های شناخته‌شده و خوش‌ساخت زیادی در این ژانر وجود دارند.
  • با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل می توانید بتل پس و بتل پس باندل را به راحتی برای بازی خود فعال کنید و از بازی خود لذت بیشتری ببرید.
  • در اینجا بیش از ۳۰ نقشه و ۱۰ مود مختلف روی‌به‌روی شما است تا از بین آن‌ها انتخاب کنید و با دوستان خود یا بازیکنان دیگر از سراسر جهان مبارزه کنید.
بخوانید  آموزش بازی پابجی موبایل به صورت حرفه ای راهنما و نکات کامل فروشگاه اینترنتی موبایل در مشهد خرید و فروش قیمت روز | 1gamer

فصل دوم بازی کالاف دیوتی پر از درگیری‌های مرگبار بود، در این فصل CHOPPER GUNNER رونمایی شد که هلیکوپتری مرگبار برای نابودی دشمنان در حالت مولتی‌پلیر بود و با استقبال بی‌نظیری رو‌به‌رو شد. در بازی call of duty mobile با محیط گرافیکی بسیار باکیفیت مواجه می‌شوید. این بازی برای گوشی به خوبی بهینه‌سازی شده ولی همچنان سنگین است و بهتر است برای آن از دستگاه‌های قوی استفاده کنید. یکی از جالب‌ترین نکات در مورد گرافیک این بازی، مختار بودن شما در دانلود عناصر گرافیکی آن است.

کیت بازی Tacticool

قابل ذکر است گاهی اوقات این حالت‌ها با در دسترس قرار گرفتن نقشه‌های جدید در اختیار گیمرها قرار می‌گیرند. یکی از بهترین حالت‌هایی که در بازی Call of Duty Mobile می‌توانید تجربه کنید، حالت 10vs10 است که فوق‌العاده هیجان‌انگیز بوده و می‌تواند ساعت‌ها سرگرم‌تان کند. در صورت وارد کردن اطلاعات اشتباه، ممکن است سی پی خریداری شده به حساب کاربری دیگری واریز شود.

خرید Limited Time Offer کالاف دیوتی موبایل

اما به تازگی کمپانی اکتیویژن نوعی جدید از مجله خبری یک گیمر پس با نام گرند فورس را روانه بازار کرده است. اگر شما وارد منوی خرید بتل پس در کالاف دیوتی موبایل شوید، یک آیتم 30 روزه با نام گرند فورس را مشاهده کنید. آیا تاکنون از خود پرسیده‌اید که بتل پس گرند فورس دقیقا چیست؟ و یا اینکه اکانت آن برای شما چه کارکردی دارد؟ بدون شک هر یک از این موارد کاربردهای خاص خود را دارند.

هر آن‌چه که باید از بازی The Lords of the Fallen بدانید

اگر می­خواهید فقط لول خود را در بازی بالا ببرید، بهتر است رنک بازی نکنید چرا که مود های غیر رنک، آسان­تر هستند. این امر خرید و استفاده از آیتم های موجود در این گونه بازی ها را به امری لازم تبدیل کرده است. اما به دلیل وجود محدودیت های فراوان، بسیاری از افراد نمی‌توانند آیتم های مورد نظر خود را شخصا خریداری نمایند. بتل رویال به صورت درگیری از راه دور و نزدیک در یک نقشه بزرگ است و تجهیزات را خودتان باید از داخل بازی جمع آوری کنید.

بخوانید  بک لینک چیست : چطور بدون جریمه بک لینک بگیریم؟-بک لینک گلدلینک

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر