کارگردان Godzilla x Kong برای دنباله این فیلم هیولا باز نخواهد گشت

اطلاعات جدید در مورد قسمت دوم Godzilla x Kong منتشر شده است و برادران وارنر باید منتظر دیدن آن باشند. و Legendary برای تعیین یک کارگردان جدید.

ماه گذشته مشخص شد که Legendary نویسنده ای را برای شروع تولید فیلم بعدی Monsterverse و دنباله Godzilla x Kong استخدام کرده است. حالا به قول دیگری اخبار سینما و تلویزیوندنباله Godzilla x Kong به کارگردان جدید نیاز دارد. هالیوود ریپورتر این را گزارش کرده است آدام وینگارد، کارگردان فیلم های Godzilla vs Kong و Godzilla x Kong: The New Empire، قرار نیست برای کارگردانی دنباله Godzilla x Kong بازگردد.

گفته می شود که این جدایی دوستانه و به دلیل تداخل زمانی برنامه های وینگارد در ساخت این فیلم هیولا بوده است. با این حال، خودی ها می گویند که درها برای وینگارد برای بازگشت به Monsterverse در آینده باز است. Godzilla x Kong: The New Empire تا به امروز بیش از 563.8 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروش داشته است که شامل بیش از 194.5 میلیون دلار در باکس آفیس آمریکای شمالی و 369.3 میلیون دلار در باکس آفیس بین المللی است که فاصله زیادی در پیش دارد پرفروش‌ترین اثر در سری MonsterVerse.

Legendary همچنین به تازگی دیوید کالاهام، نویسنده Shang-Chi، The Legend of the Ten Rings و Spider-Man: Across the Spider-Verse را برای نوشتن فیلمنامه دنباله Godzilla x Kong استخدام کرده است. وینگارد به تازگی کارگردانی Onslaught را بر عهده گرفته است که امسال جلوی دوربین می رود و دلیل عدم بازگشت او شاید به خاطر مراحل فیلمبرداری این فیلم توسط A24 باشد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Assassin's Creed Hexe یک قهرمان زن خواهد داشت