فروش بلیت برای ددپول و ولورین دو ماه قبل از انتشار در AMC رکورد زد

بلیت‌های Deadpool و Wolverine از این هفته به فروش رفت و به نظر می‌رسد مردم در مورد فیلم بسیار هیجان‌زده هستند و در حال خرید بلیط هستند. آدام آرون، مدیرعامل غول سینمای AMC، گفت که شرکت او تاکنون بیش از 200000 بلیت برای فیلم‌های Deadpool و Wolverine فروخته است.

این شامل فروش بلیط روز اول بیشتر از هر فیلم دیگری با درجه R در تاریخ AMC است. یکی دیگر از فروشندگان برتر بلیط، Fandango، در اوایل این هفته از فروش بالایی بلیط برای Deadpool و Wolverine خبر داد. منابع هالیوود ریپورتر گفتند که درآمد حاصل از فروش بلیت Deadpool و Wolverine در روز اول می تواند به 9 میلیون دلار برسد.

فیلم Deadpool and Wolverine 26 ژوئیه اکران می شود و می تواند بیش از 100 میلیون دلار برای افتتاحیه آخر هفته در ایالات متحده بفروشد. اگر موفق به رسیدن به این ارتفاعات شود، اولین فیلم سال 2024 خواهد بود که در آخر هفته افتتاحیه خود از مرز 100 میلیون دلار در ایالات متحده عبور می کند.

برای مقایسه، ددپول سال 2016 (132.4 میلیون دلار) و ددپول 2 (125 میلیون دلار) در سال 2018 بزرگترین نمایش های افتتاحیه آخر هفته با رتبه R را در باکس آفیس داخلی سال های خود داشتند. انتظارات از Deadpool و Wolverine به طور قابل درک بالاست تا بتوانند به این هیاهو عمل کنند.

بخوانید  نوه چارلی چاپلین نقش منفی را در فیلم آواتار 3 جیمز کامرون بازی کرد

ددپول و ولورین در تاریخ 26 جولای اکران شد و این تنها فیلم مارول است که تا سال 2025 در سینماها به نمایش درآمده است.

Deadpool and Wolverine اولین فیلم جدید Deadpool پس از Deadpool 2 است که در سال 2018 اکران شد، قبل از اینکه دیزنی فاکس قرن بیستم و حقوق شخصیت های مارول را خریداری کند. برخی متعجب و نگران بودند که دیزنی سعی دارد اوضاع را آرام کند، اما اینطور نیست. در واقع، رینولدز اخیراً در مورد اینکه چقدر توانسته در Deadpool و Wolverine انجام دهد، در مورد رتبه R فیلم شگفت زده شده است.

رینولدز گفت: “امیدوارم که این توهین آمیز به نظر نرسد، من واقعا به (دیزنی و مارول) برای انجام این کار افتخار می کنم.” “فکر می‌کنم این یک قدم بزرگ برای آنهاست. منظورم این است که یک رنگ کاملاً دیگر به این چرخ کالیدوسکوپی می‌افزاید که این تجارت و افراد مختلفی است که آنها برای همیشه سرگرمشان بوده‌اند، بنابراین من تعجب کردم که “آنها ما را رها کردند.” .. سخت R.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر