مجموعه ساختمانی Lego Millennium Falcon Wars Star Wars تخفیف زیادی در آمازون دریافت می کند

هیچ چیز نمادین تر از هزاره شاهین در جنگ ستارگان نیست، بخشی جدایی ناپذیر از این مجموعه و یکی از مشهورترین سفینه های فضایی تاریخ سینما. لگو برخی از این موارد را در دسترس قرار داده است بسیار گران قیمت مجموعه‌ها در طول سال‌ها، اما اگر به‌دنبال چیزی هستید که مقرون به صرفه باشد و در قفسه شما عالی به نظر برسد، نمی‌خواهید این معامله را از دست بدهید. به طور معمول 170 دلار، می توانید هزاره فالکون خود را که از 1351 قطعه لگو ساخته شده است، تنها با 136 دلار تهیه کنید.

لگو هزاره فالکون
لگو هزاره فالکون

این یک 20 درصد تخفیف خوب است، و این نسخه از کشتی از سه گانه دنباله جنگ ستارگان دارای طراحی به روز شده و تعداد زیادی شخصیت نمادین برای بازی است. برای مینی فیگورها، Lando Calrissian، Chewbacca، Finn، C-3PO و Boolio و همچنین درویدهای R2-D2 و DO را دریافت خواهید کرد. هنگامی که کشتی به طور کامل مونتاژ می شود، دارای یک سایبان قابل جابجایی است که دو مینی فیگور داخل آن قرار می گیرد، پانل های بالایی برای دسترسی آسان به اجزای داخلی کشتی باز می شوند و فضای داخلی کاملاً مجهز است.

سایر ویژگی‌های جالب عبارتند از یک محفظه مخفی برای مواقعی که می‌خواهید از دست سربازان اسباب‌بازی First Order و تیراندازهای فنری پنهان شوید.

برای نگاهی واقعی تر، اما همچنان چشمگیرتر به فضا، لگو اخیراً دو کیت در مقیاس بزرگ را به صورت انحصاری برای فروشگاه لگو منتشر کرده است. کیت ساخت دیواری راه شیری و سیستم پرتاب فضایی آرتمیس ناسا وجود دارد. هر دو دارای بیش از 3000 قطعه برای مونتاژ هستند، بنابراین برای ساخت طولانی آماده شوید.

بخوانید  The Walking Dead: Daryl Dixon Season 2 First-Look Reveals An Unwieldy New Subtitle

اگر چیزی مرتبط با هریسون فورد را ترجیح می دهید که در فضا اتفاق نیفتد، این مجموعه دیورامای سرگرم کننده ایندیانا جونز نیز وجود دارد که تنها با قیمت 127 دلار در Walmart به فروش می رسد.

برای هر کسی که به دنبال ساخت مجموعه لگو برای حکومت بر همه آنها است، می‌توانید از سرزمین میانه دیدن کنید و از 4 ژوئن شروع به ساخت برج تاریکی که به نام باراد-دور (Barad-Dûr) شناخته می‌شود، با چشم همه‌بین سائورون است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر