کارگردان Furiosa صحنه خونین خلق شده توسط Anya Taylor-Joy را قطع کرد

این هفته، Furiosa: A Mad Max Saga داستان اصلی شخصیت عنوان را فاش می کند و آنیا تیلور جوی در نقش شارلیز ترون در Mad Max: Fury Road بازی می کند. در این فیلم، دشمن نهایی Furiosa، Dementus (کریس همسورث)، یک فرمانده جنگ است که او را از خانواده ای که او را دوست داشتند جدا کرد. قبل از اکران فیلم در سینما، تیلور جوی فاش کرد که انتقام نهایی Furiosa از Dementus را تصور کرده است، که در قسمت نهایی کارگردان جورج میلر گنجانده نشده است.

تیلور جوی به GQ گفت که صحنه مورد بحث نشان می دهد که Furiosa در حال بریدن زبان Dementus است. میلر متقاعد شد که به درخواست تیلور جوی از این صحنه فیلمبرداری کند، اما در نهایت تصمیم به فیلمبرداری گرفت. با این حال، تیلور جوی پایه زبان Dementus را برای خود نگه داشت و اکنون آن را در خانه خود به نمایش می گذارد.

تیلور جوی گفت: “برای من واقعاً مهم بود که رویارویی بین Furiosa و Dementus فیزیکی و به سختی به دست آمده باشد.” او به آن نیاز داشت، او به آن نیاز داشت.

تیلور جوی همچنین اعتقاد خود را به اشتراک گذاشت که بازی در نقش Furiosa به او اجازه می دهد تا از خشم خود استفاده کند.

تیلور جوی توضیح داد: “با وجود همه طرفداری که از خشم زنان دارم، هرگز فرد عصبانی نبوده ام.” “برای مدت طولانی، تنها زمانی که عصبانی می‌شدم از دست دیگران بود. همیشه این احساس را درونی می‌کردم که “کار اشتباهی انجام دادم.” اگر با من بد رفتار می کنید، به این دلیل است که مشکل من هستم.” و من از فوریوسا بسیار سپاسگزارم، زیرا یک لحظه واقعی بود که من با خودم عصبانی شدم. شوهرم به من گفت: “من هرگز شنیدم که اینطوری باشی، من خوشحالم، خوشحالم که عصبانی هستم این به من احساس خوبی می دهد.

بخوانید  سونی بیانیه اخیر CMA را تعجب آور و غیرمنطقی دانست

Furiosa: A Mad Max Saga از جمعه 24 می در سینماها اکران خواهد شد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر