ددپول از تصویر جدید ددپول و ولورین شگفت زده شده است

تصویر جدیدی برای فیلم ددپول و ولورین منتشر شده است که در آن شاهد ددپول و ولورین هستیم.

همزمان با شروع بلیت فروشی ددپول و ولورین، فاندانگو اعلام کرد که این فیلم توانسته رکورد بهترین پیش فروش بلیت را در روز اول این سایت در بین تمامی فیلم های سال 2024 از آن خود کند و در این امر نیز موفق بوده است. از نظر شکستن دو فیلم قبلی ددپول، تحلیلگران از قبل نسبت به شکستن رکوردهای Deadpool و Wolverine در زمان اکران خوشبین هستند.

به همین مناسبت، فاندانگو تصویری جدید و اختصاصی از ددپول و ولورین به اشتراک گذاشت. در این عکس که ددپول و ولورین مورد توجه یک مورد خاص قرار گرفته اند، نسخه بدون آستین لباس معروف ولورین را نیز مشاهده می کنید. با توجه به صحنه مشابه در تریلر دوم، به نظر می رسد که لباس ولورین در طول نبرد به شدت آسیب دیده و ظاهر آن را تغییر داده است:

سورپرایز ددپول در کنار ولورین در عکس رسمی ددپول-ولورین

فاندانگو همچنین با سازندگان Deadpool و Wolverine مصاحبه هایی انجام داد رایان رینولدز او در بخشی از سخنانش اشاره کرد که از اینکه دیزنی به آنها اجازه می دهد فیلمی با درجه بندی بزرگسالان بسازند متعجب است و در ادامه توضیح داد: «این یک قدم بزرگ برای آنها (دیزنی) است؛ این باعث می شود تنوع محصولات در کارخانه عظیم فیلم آنها بیشتر شود. “

اگرچه من هنوز تعجب می کنم که اجازه دادند فیلمی با درجه سنی بسیار بزرگسال ساخته شود، اما از آن قدردانی می کنم. من فکر نمی کنم راه دیگری برای رسیدن به این هدف وجود داشته باشد. برای این شخصیت، این دنیا و به خصوص برای لوگان، رتبه R مهم بود. «من احساس می‌کنم این کامل‌ترین نسخه ولورین یا لوگان است که تا به حال دیده‌ایم، بنابراین[اجازه دیزنی]به ما آزادی زیادی داد، نه فقط برای استفاده از چیزهای بزرگسالان، بلکه واقعاً این فرصت را به ما داد تا در یک جهانی که در آن هر چیزی ممکن است، بیایید هر کاری انجام دهیم.”

بخوانید  کانگ به عنوان یک تهدید خطرناک در تصویر جدید Ant-Man 3

رایان رینولدز مثل ددپول، جکمن هیو مانند لوگان که با نام ولورین نیز شناخته می شود، مورنا باکارین مانند ونسا کارلایل، استفان کابیچیچ مثل غول، برایانا هیلدبراند مانند کلاهک نوجوان Negasonic، کوتسونا شیوری به عنوان یوکیو، راب دیلینی مثل پیتر کاران سونی در نقش دوبندر (راننده تاکسی) لزلی اوگامز به اندازه آل کور، جنیفر گارنر به عنوان الکترا، آرون استنفورد مانند جان آلاردایس، همچنین به عنوان Pyro، اما کورین در نقش کاساندرا نوا و متیو مکفدین آنها در نقش Agent Paradox جزو بازیگران Deadpool و Wolverine هستند.

فیلم Deadpool and Wolverine برای اکران در تاریخ 5 آگوست 1403 (26 ژوئیه 2024) برنامه ریزی شده است. شان لویکارگردان Free Guy و The Adam Project، کارگردانی Deadpool و Wolverine را بر عهده دارد. رت ریس و پل ورنیک چه کسی قبلاً فیلمنامه دو فیلم اول ددپول را نوشته بود، وظیفه نوشتن فیلمنامه ددپول و ولورین با هم زیب ولزرینولدز و لوی قضاوت می کردند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر