کارگردان سوپرگرل شناسایی شد

برادران وارنر رهبری می کند گفتگو با کارگردان من، تونیا و فیلم Cruella به کارگردانی فیلم Supergirl: Woman of Tomorrow است.

سوپرگرل یکی از شخصیت هایی است که در دنیای جدید دی سی فیلمی مستقل خواهد داشت و اکنون در جدیدترین فیلم اخبار سینما و تلویزیونبه نظر می رسد کارگردان این فیلم مشخص شده است. ددلاین گزارش می دهد که کریگ گیلسپی بازیگر در حال مذاکره با برادران وارنر برای کارگردانی فیلم Supergirl: Woman of Tomorrow است. طبق گزارش ها، فیلم Supergirl قرار است در سه ماهه چهارم سال 2024 شروع شود، یعنی زمانی که فیلم سوپرمن جیمز گان به پایان می رسد.

کریگ گیلسپی روی فرش قرمز فیلم I Tonya

فیلم سوپرمن که قرار است شروع فیلم های خدایان و هیولاها باشد، قرار است در 11 جولای 2025 (20 ژوئیه 1404) اکران شود. با این حال، هنوز تاریخ اکران فیلم Supergirl اعلام نشده است. میلی آلکاک که سابقه بازیگری در سریال خانواده اژدها را دارد، در فیلم Supergirl: Woman of Tomorrow، کارا زور ال جوان، معروف به سوپرگرل، و آنا نوگوئرا، بازیگر فیلم The Vampire Diaries، The Blacklist، نقش آفرینی خواهد کرد. و سریال هایتاون مسئولیت نگارش فیلمنامه فیلم Supergirl.

اطلاعات زیادی در مورد فیلم Supergirl: Woman of Tomorrow در دسترس نیست فقط می دانیم که این فیلم داستان کارا زور ال جوان معروف به سوپرگرل را دنبال می کند که به دنبال انتقام است و فیلم Supergirl بر اساس آن ساخته شده است. مینی کمیک به همین نام توسط تام کینگ. همچنین شاید جالب باشد که بدانید پس از اعلام ساخت این فیلم، تمامی کمیک های Supergirl: Woman of Tomorrow به فروش رفت تا کامیکس دی سی بتواند به سود کلانی دست یابد.

بخوانید  نگاهی به تمامی ویژگی های نسخه پیش نمایش اندروید 15 (ساعت)

پیش بینی می شود که شخصیت سوپرگرل برای اولین بار در فیلم سوپرمن معرفی شود. کریگ گیلسپی بیشتر برای کارگردانی I، Tonya، Cruella، The Finest Hours، Million Dollar Arm، سه قسمت Pam & Tommy و اخیراً Dumb Money شناخته می شود. او همچنین قرار است برای کارگردانی Cruella 2 با بازی اما استون بازگردد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر