کارگردان جان ویک می خواهد با شارلیز ترون، رابرت داونی جونیور و غیره کار کند

فرانچایز جان ویک با یک فیلم اکشن مستقل با بازی کیانو ریوز در این نقش نمادین آغاز شد. او در مصاحبه ای جدید فاش کرد که کارگردان فیلم John Wick Chapter 4 می خواهد استراحت کند، اما او لیستی از بازیگران دیگری دارد که دوست دارد با آنها کار کند. مستقیم.

استاهلسکی گفت: “بعضی از این افراد، به نظر من، جادویی هستند. من برای شانس با هر یک از این افراد می‌میرم.”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

از دیگر بازیگرانی که استاهلسکی صدا کرده است می توان به جورنی اسمولت، بازیگر Birds of Prey، رابرت داونی جونیور، پیتر دینکلیج و شان بین اشاره کرد.

در حالی که بعید است تا مدتی پس از وقایع جان ویک 4 دوباره خود جان ویک را به شکل معناداری ببینیم، اما گسترش دنیای اطراف او اجتناب ناپذیر است. مینی سریال اسپین آف جان ویک The Continental قرار است در 22 سپتامبر 2023 در Peacock اکران شود و داستان را به دهه 1970 و با افتتاح هتل معروف شهر نیویورک بازگرداند. فیلم بعدی این حماسه بالرین است که قرار است تابستان آینده، ۷ ژوئن ۲۰۲۴ اکران شود و شخصیت آنا دی آرماس، رونی را بین رویدادهای جان ویک فصل ۳ و فصل ۴ قرار می‌دهد.

“اولین چیزی که به ذهنم رسید [sic] استاهلسکی گفت: “من یکی از طرفداران بزرگ پیکی بلایندرز هستم، بنابراین می دانید، من فکر می کنم که کیلیان کاملاً مناسب است. کالین فارل فوق العاده است. شارلیز ترون وقتی اتمی بلوند را بازی کرد، این را دیدم، گفتم خدای من، من باید با این زن کار کنم. او فوق العاده است. من مدت‌ها پیش با میشل یئو در یک آگهی تبلیغاتی کار کردم و از آن زمان برای همکاری با او می‌میرم.”

بخوانید  BioWare MMO جنگ ستارگان را برای تمرکز روی Mass Effect، عصر اژدها - گزارش تحویل می دهد