کارگردان آمریکایی Hustle فیلم زندگینامه لیندا رونشتات را با بازی سلنا گومز کارگردانی می کند


دیوید اوراسل کارگردان آمریکایی Hustle قرار است فیلم زندگینامه لیندا رونشتات را با بازی سلنا گومز کارگردانی کند.

فیلمی بر اساس زندگی لیندا رونستد خواننده آمریکایی راک، راک اند رول و کانتری در دست ساخت است و اکنون در آخر اخبار سینما و تلویزیونکارگردان این فیلم مشخص شد. دیوید او راسل، کارگردان فیلم هایی مانند The Fighter، Silver Linings Playbook، American Hustle، Joy و Amsterdam وظیفه کارگردانی فیلم زندگینامه لیندا رونستد را بر عهده گرفته است. سلنا گومز در این فیلم زندگینامه ای نقش این خواننده را بازی خواهد کرد.

دیوید او. راسل

در حال حاضر هیچ استودیویی حق تولید و پخش این فیلم را بر عهده نگرفته است، اما هفته گذشته سلنا گومز برای اولین بار در اینستاگرام اعلام کرد که این فیلم بر اساس رمان Simple Dreams: A Musical Memoir تولید و توزیع خواهد شد. که بر اساس خاطرات It توسط خواننده نوشته شده و در سال 2013 منتشر شده است.سلنا گومز قرار است نقش لیندا رونستد را بازی کند. لیندا رونستد در دهه 1970 با انتشار آلبوم هایی مانند رویاهای ساده و قلب مانند چرخ به شهرت رسید.

سبک کاری او از راک، راک اند رول تا کانتری و لاتین را شامل می شود و 29 آلبوم ضبط و منتشر کرده است. او در سال 2014 وارد تالار مشاهیر راک اند رول شد. لیندا رونستد همچنین 14 جایزه گرمی دریافت کرد و در سال 2011 بازنشستگی خود را اعلام کرد. سلنا گومز که قبلاً نامزد دریافت 2 جایزه گرمی شده است، این روزها بیشتر برای بازی در فیلم شناخته می شود. سریال فقط قتل در ساختمان.

بخوانید  دو گزینه اصلی برای نقش شرور دو چهره در بتمن 2 را مشخص کنید

سلنا گومز که تصمیم گرفت بیشتر روی حرفه بازیگری خود تمرکز کند، سابقه حضور در آثار دیگری مانند انیمیشن هتل ترانسیلوانیا، فیلم Neighbors 2: Sorority Rising، فیلم A Rainy Day in New York، فیلم Dolittle را نیز دارد. و برنامه سلنا + سرآشپز. و به تازگی در این فیلم ظاهر شده است با بازی امیلیا پرز.

تحریریه مجله بازی یک گیمر