کارگردانان فیلم Everywhere Everywhere All at One تاریخ اکران این فیلم جدید را مشخص کرده اند

تاریخ اکران فیلم جدید یونیورسال پیکچرز کارگردانان برنده اسکار، دانیل کوان و دانیل شاینرت از ساخت فیلم «همه چیز همه جا به یکباره» خبر دادند.

به قول دیگری اخبار سینما و تلویزیونفیلم آینده کارگردانان برنده اسکار قرار است در سال 2023 اکران شود. یونیورسال پیکچرز اعلام کرده است که فیلم بدون عنوان جدید کارگردانان برنده اسکار دانیل کوان و دانیل شاینرت، همه جا همه در یک، در تاریخ 12 ژوئن اکران خواهد شد. 2026. در حال حاضر اطلاعات بیشتری منتشر نشده است و یونیورسال تنها از این فیلم به عنوان یک فیلم رویداد بدون عنوان یاد کرده است.

دانیل کوان و دانیل شاینرت با جوایز اسکار 2023

این فیلم احتمالاً محصولی با بودجه کلان خواهد بود، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. دانیلز بیشتر به خاطر کارگردانی فیلم همه چیز همه جا همه در یک، که هم اکنون در حال نمایش است، شناخته می شود اسکار 2023 این فیلم برنده سه جایزه اسکار بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه اصلی شد. این فیلم برنده 7 جایزه اسکار از جمله بهترین بازیگر زن، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین تدوین شد.

دانیل کوان و دانیل شاینرت همچنین مرد ارتش سوئیس را در سال 2016 کارگردانی کردند و اخیراً قسمتی از جنگ ستارگان: خدمه اسکلت را کارگردانی کردند که در سال 2024 از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. دنیلز علاوه بر قرارداد با یونیورسال، با A24 نیز قرارداد دارد. .

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  مصاحبه سازندگان ریمیک Resident Evil 4 درباره بخش‌های صوتی و موسیقی آن