کابینت Simpsons Arcade1Up 300 دلار است، همراه با یک کارت هدیه 150 دلاری Dell

حتی بهتر از آن، یک لمس مدرن از Wi-Fi در کابینت تعبیه شده است، بنابراین می‌توانید در سرگرمی چند نفره به دیگر طرفداران آرکید در سراسر جهان بپیوندید.

مانند بازی آرکید اصلی سیمپسون ها، این بازی نیز مشهورترین خانواده اسپرینگفیلد را در سرتاسر شهر نشان می دهد. شما می توانید به عنوان هومر، مارج، بارت یا لیزا بازی کنید و برای چهار بازیکن فضایی وجود دارد که با هم متحد شوند و روز را نجات دهند. بازی Simpsons Bowling نیز در این کابینت گنجانده شده است که همراه با رایزر سفارشی، پانل خیمه شب بازی روشن و جای سکه قالب‌گیری شده است.

اتاق های آرکید ممکن است این روزها کمیاب باشند، اما این بدان معنا نیست که نمی توانید آن جادو را به خانه خود بیاورید. Dell در حال حاضر معاملات زیادی در مورد بازی Simpsons 1991 دارد که اخیراً یک نسخه معتبر از شرکت تخصصی Arcade1Up دریافت کرده است. در حال حاضر شما می توانید کابینت و چهارپایه مناسب را فقط با 300 دلار دریافت کنید. این با قیمت جمعه سیاه کابینت مطابقت دارد، اما Dell با انتشار یک کارت هدیه تبلیغاتی 150 دلاری برای استفاده در فروشگاه آنلاین دل، گلدان را شیرین می کند (h/t Wario64)

شرحی ارائه نشده است

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر

بخوانید  رنگ های جدید DualSense پلی استیشن 5 فاش شد