چگونه Charizard را در Pokemon Scarlet and Violet بگیریم

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

ابتدا باید بازی را شکست دهید و اعتبارات را بریزید. برای انجام این کار، باید هر سه موضوع و همه رویدادهای پس از موضوع را تکمیل کنید.

پس از شکست دادن مسابقات آکادمی آس و دریافت تماس تلفنی از معلم خانه خود، از شما خواسته می شود تا 10 حمله مختلف 5 ستاره Tera را به چالش بکشید.

در اینجا همه چیزهایی است که برای شکست دادن بازی باید انجام دهید:

جاده پیروزی کامل

اگر از طرفداران پر و پا قرص Charizard، یکی از شناخته‌شده‌ترین پوکمون‌ها (و اژدهاها) هستید، ممکن است از دانستن این موضوع ناامید شده باشید که پوکمون پرنده/آتش مورد علاقه طرفداران به راحتی در دسترس نیست. در پوکمون اسکارلت و بنفش. . هر چند نگران نباشید! هنوز راهی برای به دست آوردن Charizard وجود دارد (اگرچه بسیار دشوار است)، بنابراین ادامه مطلب را بخوانید و ما همه چیزهایی را که برای به دست آوردن استارتر آتشین Gen 1 نیاز دارید، با شما آشنا خواهیم کرد.

Charizard Event Times

پس از اتمام بازی، از شما دعوت می شود تا به یک تورنمنت جدید بپیوندید، اما Geeta ابتدا در مورد چیزی به کمک نیاز دارد.

به خاطر داشته باشید که این یک رویداد زمانی محدود است. ساعات در دسترس بودن به شرح زیر است:

  • 1-4 دسامبر 2022
  • 15 تا 18 دسامبر 2022

بازی را شکست داد

پس از پایان تیتراژ، می‌توانید به دفتر مدیر بروید، جایی که با دیگر شخصیت‌های اصلی صحبت می‌کنید و وظیفه به چالش کشیدن هشت Gym Leaders برای Chair Geeta خواهید داشت. خوشبختانه، شما قادر خواهید بود به سرعت به هر باشگاه ورزشی برسید و آنها را به سرعت حذف کنید.

بخوانید  When Does Alan Wake 2 Launch? Release Times Announced

به مدرسه برگردید و مسابقات آکادمی آس را شکست دهید

هنگامی که همه آن را باز کردید، باید خود Charizard را پیدا کنید. اما این با پایان چالش فاصله زیادی دارد، زیرا Charizard 7 ستاره “بی رقیب” دارای برچسب “Mightiest Mark” است، در سطح 100 با آمار عالی، نوع Dragon Tera و تعداد زیادی حرکات قدرتمند است که می تواند شامل Sunny Day، Fire Explosion باشد. ، گرمای بیش از حد، طوفان، نبض اژدها و موارد دیگر.

اکنون که بازی را کامل کردید، در اینجا همه چیزهایی که برای باز کردن توانایی چالش Charizard باید انجام دهید، آمده است:

دوباره هر هشت رهبر باشگاه را شکست دهید

برگردید و مسابقات را در مدرسه به چالش بکشید که از چهار مبارزه متوالی تشکیل شده است. آن را شکست دهید و یک تماس تلفنی دریافت خواهید کرد که منجر به مرحله بعدی می شود.

10 حمله 5 ستاره مختلف Tera را کامل کنید

موفق باشید!

چند نکته دیگر برای کمک به شما در مسیرتان: Charizard فوق‌العاده سخت است، صدمات زیادی وارد می‌کند، و قبل از اینکه سقوط کند، کمی خیس می‌شود. یک پوکمون بسیار سخت که در برابر Charizard هم سخت و هم فوق‌العاده مؤثر باشد، مانند آزوماریل با قدرت عظیم و درام شکم، یا پوکمونی با قدرت حمله عظیم و توانایی التیام خود، مانند Iron Hands با Belly Drum و Drain Punch، بیاورید. همچنین دوستانی را که پوکمون قدرتمندی نیز دارند بیاورید و از تشویق شما استفاده کنند!

برای آرون، تمام تایتان ها را پیدا کنید و شکست دهید، Herba Mystica را به Miraidon/Koraidon بدهید، آن را تقویت کنید و گزینه های حرکتی جدیدی را در جهان باز به دست آورید.

بخوانید  هر آنچه از iOS 17 انتظار داریم

خیابان ستاره فال را کامل کنید

برای Nemona، تمام Gyms را شکست دهید، سپس رتبه قهرمانی را کامل کنید و Elite Four و Geeta را شکست دهید.

Path of Legends را کامل کنید

متأسفانه، هیچ راهی برای تشخیص تعداد ستاره‌های یک Tera Raid وجود ندارد، بنابراین فقط مناطقی را که دارای تعداد زیادی Tera Raid هستند مرور کنید و روی آنها کلیک کنید تا سختی آنها را تعیین کنید. اگر 5 ستاره هستند، آنها را کامل کنید، سپس ادامه دهید.

انجام چندین حمله گامی طولانی اما حیاتی است.
انجام چندین حمله گامی طولانی اما حیاتی است.

برای Cassiopeia، تمام رهبران تیم ستاره ها را شکست دهید، سپس با خود Cassiopeia مبارزه کنید.

راه برگشت را کامل کن

پس از تکمیل سه خط داستانی اصلی، با آرون ملاقات کنید و به منطقه صفر سفر کنید و او را پاک کنید، که تیتراژ را پخش خواهد کرد.

پس از بازی را کامل کنید

پس از تکمیل هر 10، قفل حملات تاریک 6 ستاره در سراسر جهان و همچنین چرا ما اینجا هستیم را باز خواهید کرد. حمله بسیار دشوار 7 ستاره Charizard بخشی از آن است.

نشانگر سیاه و سفید Charizard از نوع Dragon را در جهان فراتر پیدا کنید

تحریریه مجله بازی یک گیمر