پیش فروش های The Legend of Zelda: Tears Of The Kingdom هم اکنون در دسترس هستند


تنها سه ماه مانده به عرضه، نینتندو از گیم پلی جدید The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در آخرین نسخه Nintendo Direct رونمایی کرد. دنباله مورد انتظار در 12 می عرضه خواهد شد و اولین بازی سوئیچ نینتندو خواهد بود که با قیمت 70 دلار به فروش می رسد. خرده‌فروشان به‌طور موقت پیش‌سفارش را قبل از تغییر قیمت متوقف کردند، اما Tears of the Kingdom اکنون برای پیش‌سفارش در دسترس است از نو. نینتندو همچنین یک نسخه کالکتور 130 دلاری و یک لینک جدید Amiibo را معرفی کرد که در 12 می در دسترس خواهد بود. پیش‌سفارش‌های Collector’s Edition و Amiibo هنوز فعال نشده‌اند.

در حال حاضر مشخص نیست خرده فروشان برای مشتریانی که قبلاً یک Tears of the Kingdom را به قیمت 60 دلار پیش خرید کرده بودند، چه کاری انجام خواهند داد. همه خرده فروشان اصلی از سپتامبر گذشته پیش خرید کرده بودند. پیشنهاد می‌کنیم پیش‌سفارش خود را نگه دارید و منتظر بمانید تا ببیند آیا خرده‌فروش با شما تماس می‌گیرد تا آن را لغو کنید یا قیمت را با MSRP جدید تنظیم کنید.

جایزه پیش خرید The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

بازی‌های نینتندو به ندرت پاداش‌های رسمی پیش‌سفارش دریافت می‌کنند، اما معمولاً برای خرده‌فروشان بزرگ، کالاهای منحصر به فرد – معمولاً کلکسیون‌های کوچک یا خرده‌فروشی‌ها – را به عنوان انگیزه برای خرید بازی‌های نینتندو از یک فروشگاه خاص ارائه می‌کنند. ما این راهنمای پیش‌سفارش را با معاملات جدید به‌روزرسانی می‌کنیم.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر