پیش از رویداد Discover Samsung در هفته آینده، در مانیتورها و تلویزیون ها صرفه جویی زیادی کنید

سامسونگ خود را راه اندازی کرد رویداد سامسونگ را کشف کنید هفته آینده در 15 مه، اما در حال حاضر می توانید از تخفیف های عالی قبل از جشن استفاده کنید. داغ‌ترین تخفیف‌ها روی تلویزیون‌ها و مانیتورهای بازی است که به شما این شانس را می‌دهد که مدل‌های سطح بالا را با قیمت‌های مقرون به صرفه دریافت کنید.

فراموش نکنید که تخفیف‌های جدید از 15 مه هر روز فعال خواهند شد، بنابراین حتماً مرتباً بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تعداد انگشت شماری از تلویزیون ها نیز در حال حاضر تخفیف دارند، اما هیچ کدام به اندازه تلویزیون قابل توجه نیستند تلویزیون هوشمند OLED 55 اینچی کلاس S95B. این تلویزیون هوشمند ممتاز شاهد کاهش قیمت 900 دلاری است که به شما امکان می دهد آن را با قیمت 1300 دلار خریداری کنید. این تلویزیون چشمگیر با داشتن پردازنده Neural Quantum 4K برای عملکرد روان و ارتقاء 4K، صفحه نمایش OLED پر جنب و جوش و پشتیبانی از Dolby Atmos، برای هر سینمای خانگی مناسب است.

از دیگر پیشنهادات عالی می توان به تخفیف 27 درصدی اشاره کرد Galaxy Buds2, 50 درصد تخفیف برای Galaxy Tab S6 Lite در صورت جفت شدن با تلویزیون Neo QLED 2023 و کاهش قیمت 21 درصدی نمایشگر 32 اینچی ViewFinity S80A UHD با وضوح بالا .

معاملات عالی زیادی وجود دارد، اما در اینجا برخی از بهترین کاهش قیمت‌های آتی که در رویداد Discover Samsung مشاهده خواهید کرد، آورده شده است.

بخوانید  این RPG جدید از سازندگان Persona اکنون تاریخ انتشار دارد

پیشنهادات رویداد سامسونگ را کشف کنید

در 15 مه، که آغاز رویداد Discover Samsung است، شاهد فروش زنده تری خواهید بود. تا 21 می ادامه دارد و محصولات جدید هر روز به روز می شوند. این شامل کاهش 16 درصدی قیمت برای سری Q 11.1.4 اسب بخار. نوار صدا در 17 می، کاهش قیمت 300 دلاری برای Galaxy S22 Ultra در تاریخ 16 می و تا 60 درصد تخفیف Galaxy S23 Ultra.

در اینجا خلاصه ای از بهترین معاملات سامسونگ در حال حاضر موجود است.

بهترین معاملات سامسونگ

سری Odyssey سامسونگ یکی از بهترین ها در کاتالوگ خود است که طراحی جسورانه، نرخ تازه سازی سریع و صفحه نمایش پر جنب و جوش را ارائه می دهد. چندین مدل مختلف از این محدوده در پس انداز فعلی گنجانده شده است اودیسه 27 اینچ به قیمت 270 دلار (350 دلار) ذکر شده است، در حالی که اودیسه 24 اینچی فقط 170 دلار است (250 دلار بود). اگر در بازار برای ارتقاء هستید، آنها را بررسی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر