واکنش منتقدان به The Legend of Zelda: Tears of Kingdom

در حالی که Zelda: Tears of Kingdom به طرز وحشتناکی بزرگ است، اما می‌تواند روی ارائه یک تجربه غنی و قدرتمند تمرکز کند. تجربه ای که بر پایه ها و استخوان های نسخه قبلی تکیه دارد.

حالا پس از 6 سال دنباله این بازی با نام The Legend of Zelda: Tears of Kingdom فردا منتشر می شود. محصولی که نینتندو وعده داده است مانند نسخه قبلی خود سرگرم کننده است و می تواند محتوای بیشتری را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. میانگین امتیاز بازی به تازگی منتشر شده است و شاهد عملکرد فوق العاده Tears of Kingdom هستیم. در ادامه می توانید نظرات برخی از منتقدان بازی The Legend of Zelda: Tears of Kingdom را در یک گیمر ببینید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

  • سازنده: نینتندو
  • ویرایشگر: نینتندو
  • سبک: جهان باز
  • سکو: نینتندو سوییچ
  • تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت

IGN: 100 از 100

VGC: 100 از 100

Zelda: Tears of the Kingdom بوم نقاشی برای خلاقیت شما، کتابی است که در آن داستان خود را بنویسید، و دنیایی است که در آن افسانه خود را خلق کنید. به همان اندازه که وقت بگذارید، پاداش دریافت خواهید کرد، و دائماً از شما خواسته می‌شود که پرواز کنید، بخیزید، کاردستی کنید، پازل‌ها را حل کنید و به ماجراجویی و اکتشاف بروید.

میانگین نمرات The Legend of Zelda: Tears of Kingdom به تازگی منتشر شده است و شاهد یک دنباله شاهکار از سری Zelda هستیم.

نگهبان: 100 از 100

احساس می کنم هیچ وقت بازی را تمام نمی کنم، هر بار که فکر می کنم در یک بازی تسلط پیدا کرده ام، بعد جدیدی را نشان می دهد. من هنوز در مورد Depths که دنیای زیرزمینی بازی است که درست زیر سرزمین Hyrule قرار دارد صحبت نکرده ام (من واقعاً این دنیای زیرزمینی را دوست دارم). هر بار که وارد خانه می شوم، به تمام اجزای داخل خانه نگاه می کنم و در تصوراتم به دنبال این هستم که چگونه می توانم آنها را کنار هم قرار دهم. من از بچه هایم دعوت می کنم با من ماجراهای لینک را تماشا کنند و وقتی توسط یک هیولای ترسناک تعقیب می شویم فریاد می زنیم. اخیراً در فرودگاه توسط افراد بی حوصله با سرهایشان در تلفن همراه احاطه شدم و به سیاهچال پرپیچ وخیمی که در گوشه نقشه پیدا کردم کشیده شدم. به لطف این اتفاق تقریباً زمان سوار شدن را از دست دادم.

The Legend of Zelda یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین سریال‌های صنعت بازی است و بر کسی پوشیده نیست. با هر کنسول جدید نینتندو، کاربران قطعا منتظر هستند تا Zelda جدید بتواند دوباره وارد یک ماجراجویی جدید و لذت بخش با لینک شود. در سال 2017، The Legend of Zelda: Breath of the Wild به عنوان یک انحصاری روز عرضه به خوبی عمل کرد و دنیای بازی به اندازه‌ای بزرگ بود که ماه‌ها شما را سرگرم کند.

Seascape در The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

رادار بازی: 90 از 100

GameSpot: 100 از 100

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom یک دنباله غیرقابل درک است. دنیایی را گسترش داد که کاملتر و کاملتر از حد انتظار بود و حتی انتظارات بالاتری را برانگیخت. [اشاره به محیط‌های داخل آسمان بازی].

The Legend of Zelda Tears of the Kingdom Breath of the Wild را دوباره تعریف می کند. به جای حذف کامل مشکلات، آنها را با افزودن راه حل های مبتنی بر گیم پلی حل کرد تا تخیل شما حد و مرزی نداشته باشد. این به راحتی یکی از بهترین بازی های منتشر شده در نینتندو سوییچ است.

بخوانید  Assassin's Creed Valhalla اواخر این ماه برای PlayStation Plus Extra عرضه می شود