پیش‌سفارش‌های Great Pretender Anime Deluxe Edition در Crunchyroll وجود دارد

اگر به دنبال انیمیشنی برای تماشا هستید که چیزی متفاوت از سری‌های Power Fantasy و Isekai معمولی که غالباً در نمودارها غالب هستند را ارائه دهد، نمی‌توانید با Great Pretender اشتباه کنید. نمایشی درباره دزدی ها، کلاهبرداری ها و کلاهبرداری ها، The Great Pretender یک شیرجه پرانرژی به دنیای پرمخاطره کشیدن سریع و باقی گذاشتن هیچ اثری است. پیش‌سفارش آن اکنون با قیمت 160 دلار قبل از انتشار در 12 مارس در دسترس است، و این نسخه لوکس از کل مجموعه مملو از موارد اضافی است.

نسخه لوکس The Great Pretender
نسخه لوکس The Great Pretender

مجموعه جعبه‌ای Great Pretender که در فروشگاه Crunchyroll موجود است (ارسال رایگان شامل آن می‌شود)، با پنج دیسک شامل تمام 23 قسمت ارائه می‌شود. برای موارد اضافی فیزیکی، یک کتاب هنری 129 صفحه ای، 10 کارت هنری و یک پوستر A3 دو طرفه در داخل جعبه اسلیپ کیس رنگارنگ وجود دارد. روی دیسک‌ها، سکانس‌های آغازین و پایانی بدون متن، تریلرها و موزیک ویدیوی Queen's Great Pretender را خواهید دید که توسط فردی مرکوری فقید خوانده شده است.

پخش سریال Great Pretender در سال 2020 آغاز شد و در همان سال به پایان رسید. خط داستانی سریال به بلوک‌هایی از قسمت‌هایی به نام «موارد» تقسیم می‌شود و هر یک از این چهار قوس ماجرایی را پوشش می‌دهند که توسط بازیگران انجام شده است. مانند بهترین فیلم‌های دزدی و کلاهبرداری، هر مورد، پیچ و خم‌ها و ارواح گذشته را نشان می‌دهد، زیرا هر ماموریت جاه‌طلبانه‌تر و جسورانه‌تر می‌شود. اگر به انیمیشن های با کیفیت، شگفتی ها و روایت جذاب علاقه دارید، نمی توانید با این سریال سرگرم کننده اشتباه کنید.

بخوانید  Mario Kart 8 Deluxe از 50 میلیون فروش فراتر رفت، 10 بازی پرفروش سوییچ معرفی شدند

Great Pretender توسط Studio Wit، کمپانی سازنده سه فصل اول Attack on Titan، Spy x Family و Suicide Squad Isekai ساخته شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر