پوستر فیلم Furiosa ظاهر متفاوت آنیا تیلور جوی و کریس همسورث را نشان می دهد.


برادران وارنر پوستر جدیدی از فیلم Furiosa: A Mad Max Saga با حضور شخصیت های اصلی فیلم منتشر کرده است.

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدید فیلم Furiosa: A Mad Max Saga منتشر شد. برادران وارنر به تازگی پوستر رسمی جدید فیلم Furiosa را منتشر کرده است که در آن شاهد شخصیت های اصلی فیلم مانند Imperator Furiosa جوان با بازی Anya Taylor Joy و Warlord Dementos با بازی Chris Hemsworth هستیم. Immortan Joe نیز در این پوستر حضور دارد، اما بازیگر این شخصیت مشخص و معرفی نشده است و در زیر می توانید آن پوستر را مشاهده کنید:

پوستر رسمی جدید Furiosa: A Mad Max Saga

آنیا تیلور جوی در نقش امپراتور Furiosa، کریس همسورث در نقش Warlord Dementos، ناتان جونز مانند Rictus Erectus، آنگوس سمپسون در نقش مکانیک آلی، Quaden Bilesهیوم خوش شانس آلیلا براون، تام برک و دانیل وبر آنها از جمله بازیگران حاضر در فیلم Furiosa: A Mad Max Saga هستند و به ایفای نقش پرداختند. جورج میلر او مسئولیت کارگردانی فیلم و نویسندگی قسمت جدید مکس دیوانه را بر عهده دارد. نیکو لاتوریس او در نوشتن فیلمنامه این فیلم به او کمک کرد.

Furiosa: A Mad Max Saga پس از سقوط جهان و فروپاشی اجتماعی اتفاق می افتد و ماجراهای Furiosa جوان را دنبال می کند که از میدان سبز ربوده می شود و به دست گروه بزرگی از دوچرخه سواران یاغی می افتد. قانون به رهبری جنگ سالار جنون ها هنگامی که آنها به دنیای Wasteland می روند، با قلعه ای مواجه می شوند که توسط ایمورتان جو اداره می شود. در حالی که دو ظالم برای تسلط مبارزه می کنند، Furiosa باید بر مشکلات زیادی غلبه کند تا راه خانه خود را پیدا کند.

بخوانید  اعلام نامزدهای جایزه گرمی برای بهترین موسیقی متن بازی اورجینال

Furiosa: A Mad Max Saga قرار است در 24 می 2024 اکران شود. فیلم Mad Max: Fury Road در سال 2015 اکران سینماها شد و توانست 375.2 میلیون دلار در سراسر جهان بفروشد. علاوه بر این، این فیلم موفق به کسب 6 جایزه اسکار شد. وقایع Furiosa قرار است 15 سال قبل از وقایع Mad Max: Fury Road رخ دهد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر