اعلام نامزدهای جایزه گرمی برای بهترین موسیقی متن بازی اورجینال


Aliens: Fireteam Elite و Marvel’s Guardians of The Galaxy برای جایزه گرمی 2023 برای بهترین موسیقی متن بازی اورجینال رقابت می کنند.

در میان جدیدترین اخبار بازی، می دانیم که نامزدهای جایزه گرمی بهترین موسیقی متن بازی اورجینال در سال 2023 معرفی شده اند. هر ساله این رویداد از فعالان موسیقی با جوایز معتبر تقدیر می کند و کمیته برگزاری امسال بخش بهترین موسیقی متن بازی را اضافه کرده است.در این دوره Aliens: Fireteam Elite با آثاری مانند Call of Duty، Assassin’s Creed و Marvel’s رقابت می کند. Guardians of The Galaxy برای قیمت.

نامزد بهترین موسیقی متن بازی ویدیویی و سایر رسانه های تعاملی

  • بازی Aliens: Fireteam Elite با ترکیب استن وینتوری
  • بسته الحاقی Assassin’s Creed Valhalla Dawn Of Ragnarok با ترکیب استفانی اکونومو
  • Call Of Duty®: Vanguard Game با ترکیب خرس مک کری
  • بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy با ترکیب ریچارد ژاک
  • بازی دنیای قدیمی با ترکیب کریستف تین

برای اولین بار، جوایز گرمی شامل بخش جداگانه ای برای قدردانی از بهترین موسیقی متن بازی ویدیویی می شود و یکی از این آثار در نهایت این جایزه را در این فصل دریافت می کند. موسیقی بازی از سال 1999 واجد شرایط دریافت جایزه گرمی بوده است، اما هرگز دسته جداگانه ای نداشته است. به عنوان مثال در سال 2011 بازی Baba Yetu برنده جایزه گرمی شد و بازی Journey نیز در سال 2012 نامزد دریافت این جایزه شد.

استیو اشنوردر گفت‌وگو با ورایتی، رئیس بخش موسیقی الکترونیک آرتز درباره اهمیت موسیقی بازی گفت: «این موسیقی‌ها نادیده گرفته شده‌اند و قدردانی نشده‌اند. نه فقط به دلیل سطح کیفیت، بلکه به دلیل میزان موفقیت و نحوه ارتباط آنها با نسل بعدی دوستداران موسیقی. باید مسئولان را متقاعد می‌کردیم که این موسیقی مستقل است و شایسته قضاوت با دیگران است.»

بخوانید  بازی‌ های جذاب بیشتری به سرویس پلی استیشن پلاس اضافه می‌شوند

حالا پس از سال ها تلاش استودیوهای بازی سازی، بالاخره کمیته جوایز گرمی دسته موسیقی متن بازی را اضافه کرده است و در این دوره، Guardians of the Galaxy مارول شانس بالایی برای دریافت جایزه دارند. البته هنوز مشخص نیست که کدام یک از آثار جایزه بهترین موسیقی متن بازی های ویدیویی و سایر رسانه های تعاملی را دریافت خواهند کرد و طرفداران باید تا مراسم امسال صبر کنند.