پوستر جدید انیمه فیلم Bocchi the Rock اعضای گروه را نشان می دهد

استودیو شبدرکاری پوستر جدیدی از انیمه فیلم Bocchi the Rock منتشر شده است که در آن شاهد شخصیت های اصلی انیمه هستیم.

در حالی که طرفداران انیمه Bocchi the Rock منتظر پخش فصل دوم این انیمه هستند، قبل از آن می توانند منتظر قسمت های سینمایی این انیمه کمدی باشند. حالا به قول دیگری اخبار سینما و تلویزیونپوستر جدیدی از قسمت فیلم انیمیشن بوچی راک منتشر شد. پوستر جدید استودیو Cloverworks برای انیمه Bocchi the Rock! یک فیلم تلفیقی منتشر شده است، در این پوستر جدید اعضای گروه Kessoku را می بینیم که در زیر مشاهده می کنید:

پوستر جدید انیمه Bocchi the Rock!  فیلم تلفیقی

انیمه Bocchi the Rock داستان هیتوری گوتو، دختر دبیرستانی را دنبال می‌کند که شروع به یادگیری گیتار می‌کند و آرزوی پیوستن به یک گروه را دارد. او فردی بسیار خجالتی است و دوستی ندارد. با این حال، رویای او ممکن است زمانی محقق شود که با نیجیکا ایجیچی، دختر یک درامر که به دنبال یک گیتاریست برای گروه خود است، ملاقات کند.

انیمه راک بوچی اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر آکی هاماجی است که تاکنون 6 جلد نوشته و منتشر شده است. استودیوی Cloverworks تولید انیمه Bocchi the Rock را بر عهده دارد و از برجسته ترین کارهای این استودیو می توان به ساخت انیمه Persona 5: The Animation، انیمه My Dress-Up Darling و انیمه Spy × Family ( با همکاری Wit Studio).

انیمه پوچی راک! فیلم تلفیقی از دو قسمت تشکیل شده است، انیمه Bocchi the Rock! جمع آوری فیلم Re در بهار 2024 و انیمه Bocchi the Rock! فیلم تلفیقی Re:Re در تابستان 2024 اکران خواهد شد.

بخوانید  انتقاد از سازندگان سابق هیلو به دلیل اخراج کارکنان 343 Industries

تحریریه مجله بازی یک گیمر